Reacties

Annelies Wat is de tijd snel gegaan, altijd leuk om reisverhalen… 3 dec. '16
Marian HI meis, Bedankt voor alle leuke verhalen . Wat was… 2 dec. '16
Aline Wat een mooie verhalen allemaal Debbie! Geweldige… 2 dec. '16
Nicolien en cees We hebben ook genoten van de verhalen en gaan straks… 2 dec. '16
Ans en Peter Diemers Debbie, we hebben genoten van je reisverhalen en foto's.… 2 dec. '16
Chantal Hi Deb, Wat was het een heerlijke reis. Veel prachtige… 1 dec. '16
Cindy Hoi Debbie, Ik lag achter met lezen, dus vandaar deze… 1 dec. '16
Marian Dat was nog is een spannend boot tripje pfff. fijn… 30 nov. '16
Jan Willems Wat een avontuur Deb.Dat is iets anders dan Artis… 30 nov. '16
Nicolien en cees Wat een avontuur weer geweldig maar alles zo dichtbij… 30 nov. '16
Wim en Marianne Hallo Debbie, wat heb jii een fantastische vakantie.Veel… 29 nov. '16
Marian Hoi Debbie , Wat gaaf dat jullie al zoveel dieren… 29 nov. '16
Ans en Peter Diemers Nou Debbie wat n sensatie de 2e helft van jullie vakantie… 29 nov. '16
Ans en Martin Je beleeft wel heel wat avontuur. Nog even en het… 29 nov. '16
Nicolien en cees Lekker dan krokodillen en nijlpaard ik zou niet gaan… 29 nov. '16
Nicolien en cees Mooi alleen jammer van die beestjes en spinnen niks… 29 nov. '16
Marja Wat een avonturen allemaal, ik geloof niet dat ik… 28 nov. '16
Nicolien en cees Prachtige foto's maar kijk uit voor al die enge… 25 nov. '16
Nicolien en cees Wat leuk allemaal we zijn jaloers hoor Beterschap… 25 nov. '16
Ed Simons Debbie wat een leuke verslagen en wat een beestenboel… 25 nov. '16
Jan Willems Ha Debbie. Nou van harte beterschap en nog veel plezier… 24 nov. '16
Wim en Marianne Hallo Debbie, wat jammer dat je last van je darmen… 23 nov. '16
Aline Oh nee! Last van je darmen is iets wat je juist niet… 23 nov. '16
Marja Laten we hopen dat dat het vandaag wat beter gaat… 23 nov. '16
Nicolien en cees Das niet zo gezellig de wc als vriend hopen dat je… 23 nov. '16
Nicolien en cees Wat leuk al die beestjes ook leuk voor je moeder die… 22 nov. '16
Marian Hi Deb , Wat leuk om te lezen hoe jullie genieten… 22 nov. '16
Jan Willems Wat een avonturen !! Jammer van die twee vervelende… 21 nov. '16
Corrie vd Plaat Hoi, wat een avontuur weer! Mooie verslagen heb je… 21 nov. '16
Ed Simons Hoi Debbie mooie verhalen die je schrijft en beleefd.… 21 nov. '16
Nicolien en cees En ja hoor ze rollen binnen zoooo leuk om ze allemaal… 21 nov. '16
Mariska Hey Deb, Leuk om jullie verhalen te lezen. Zo te horen… 21 nov. '16
Aline Wat een avonturen allemaal :) Hopelijk is je verkoudheid… 21 nov. '16
Ans en Martin Het is een wel een mooie avontuurlijke reis Debbie.… 21 nov. '16
Ans en Peter Diemers Hallo Debbie, wat n bijzondere verhalen en inderdaad… 21 nov. '16
Wim en Marianne Hallo Debbie, Eindelijk is ons verzendprobleem opgelost.… 21 nov. '16
Marja Wat een verhalen allemaal, ja ze komen nu allemaal… 21 nov. '16
Wim en Marianne Hallo Debbie, er zijn wat problemen met het versturen… 21 nov. '16
Marian hoi hoi , jullie reis is nog maar net begonnen of… 16 nov. '16
Nicolien en cees Wat leuk om allemaal te lezen succss met de busreis… 16 nov. '16
Bianca Wauw, wat leuk weer om je reis te kunnen volgen! En… 15 nov. '16
John en Willy Hendrix Hey Debbie, luister niet naar Mams. Geniet er lekker… 15 nov. '16
Chantal We genieten!!! Op naar morgen 15 nov. '16
Marja Wat een belevenissen alweer, en de pinguïns zijn… 15 nov. '16
Nicolien en cees Fijn dat het toch door ging alleen bijna zeeziek is… 15 nov. '16