Kadmanjab

23 november 2016 - Etosha Np, Nambi, Zuid-Afrika

Vandaag stond weer een lange en zware reisdag voor de boeg.
Ik ben ook geveld door een een of ander darmvirus waardoor ik niet heb geslapen en de wc mijn grootste vriend was, dus ik zag er best tegenop.

Gelukkig mocht ik voorin zitten bij de chauffeur waar ik de stoel naar achter kon zetten, mijn voetjes omhoog tegen het dashboard kon doen en ook kon slapen.

Eerst zijn we nog naar een zeeleeuwenkolonie gegaan waar echt duizenden zeeleeuwen waren en ook aan het jongen waren. Stinken! Bah. En ook veel kadavers van kleintjes die het niet overleven.
Maar goed ik denk dat ze ergens gewoon een stop wilden doen want verder was het echt een hele lange dag waar niks te doen was.

We zijn nog even langs de kant gestopt bij een soort van souvenir winkeltjes, grappig, en daar vrouwen in klederdracht gefotografeerd.

Nu zijn we aangekomen in een klein plaatsje. We zitten in een guesthouse en hebben daar met zijn allen gegeten. Er stond Zebra op het menu, dus de meeste hebben dat geprobeerd. Ik niet, heb een beetje soep en salade op en ben heel snel naar bed gegaan.

Ik heb redelijk geslapen, voel me iets beter gelukkig want nu gaan we naar de Hinba's een inheemse stam en naar Etosha NP. En als het goed ik komen vandaag ook echt de grote beesten.....

We laten ons verrassen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nicolien en cees:
    23 november 2016
    Das niet zo gezellig de wc als vriend hopen dat je snel opknapt en op naar de grote beesten veel plezier en beterschap xxxxx
  2. Marja:
    23 november 2016
    Laten we hopen dat dat het vandaag wat beter gaat met de darmen anders ben je wel heel snel door je ORS heen. Ben benieuwd welke grote beesten je het eerste ziet, op de site van het park zien ze wel indrukwekkend uit. Veel plezier verder en groetjes van ons ook aan de anderen
  3. Aline:
    23 november 2016
    Oh nee! Last van je darmen is iets wat je juist niet wilt hebben daar...

En pas op voor de grote beesten ;) :)

Groetjes
  4. Wim en Marianne:
    Hallo Debbie,
    wat jammer dat je last van je darmen of maag hebt. Ik hoop dat je snel weer in orde bent.En dan weer volop kunt genieten van je mooie vakantie.Zorg wel goed voor je zelf.Groetjes , Wim en Marianne.
  5. Jan Willems:
    24 november 2016
    Ha Debbie. Nou van harte beterschap en nog veel plezier bij de Hinbas en de wilde beesten. Groetjes Jan