Reacties

Reacties 51 - 64 van 64

Naam Reactie Datum
Jan Willems Ha Deb . Nog veel plezier en avontuur op jullie volgende… 14 nov. '16
Ans en Peter Diemers Hoi Debbie en Chantal, leuk en interessant om jullie… 14 nov. '16
Nicolien en cees Heel veel plezier op robbeneiland en stuur wat zon… 14 nov. '16
Annelies Ik zie Kaapstad weer helemaal voor me:-)Enjoy! 13 nov. '16
Cindy Fijne vakantie! 13 nov. '16
John en Willy Hendrix Kan interessant worden met al die 'figuren'.… 13 nov. '16
Aline Hele mooie reis gewenst! Veel plezier met elkaar! 13 nov. '16
Ed Simons Zo te lezen alles goed voor elkaar bij je. Alvast… 13 nov. '16
Marian Het avontuur is dan eindelijk begonnen. Heel veel… 13 nov. '16
John en Willy Hendrix Hoop dat je dit leest als je aankomt, heel veel plezier… 12 nov. '16
Marja Alvast veel plezier met de voorbereiding en nog meer… 30 okt. '16
Ans en Peter Diemers Het komt nu zeker dichterbij, spannend en leuk. We… 30 okt. '16
Jan Willems Weer een nieuwe avontuurlijke reis Debbie. Veel plezier… 30 okt. '16
Nicolien en cees We gaan je zeker volgen heeeeeel veel plezier maar… 30 okt. '16