Yellowstone National Park

5 september 2018 - Garden City, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend waren we na een lange nacht al vroeg wakker! Om 6:15 waren we al paraat en starte iedereen langzaam op. Koud was het wel! Maar goed als de zon een maal doorkomt wordt het wel al wat sneller warmer.

Gelukkig begon het plezier al voor het Yellowstone park! Een paar kilometer voor de ingang stonden er mensen naast de weg en ja hoor! 3 beren! Waarschijnlijk grizly-beren. Ze waren heerlijk van de besjes aan het eten.

Na een paar kilometer waren we bij Yellowstone national park. Eenmaal binnen al vrij snel een groot hert langs de kant van de weg. Er waren een stuk veel wegwerkzaamheden en daar ineens voor ons een Coyote. Maar hij was wel snel weg, dus geen foto ervan. En weer een stuk verder een hele kudde Bizons! Ook nog 2 die een beetje aan het vechten waren.

We zijn naar wat kleinere geisers gegaan en daar rondgelopen om vervolgens naar de Old Faithfull te gaan. Daar even wachten en daar spoot hij omhoog. Indrukwekkend dat dat zomaar kan gebeuren. Daar even lekker geluncht en weer door. Onderweg in het park weer 2 bizons langs de weg gezien en gestopt bij Prisma geyser. Prachtig om te zien! Op de terugweg kwam er als klap op de vuurpeil nog een bison over een open veld op ons aflopen en zaten we eerste rang om foto’s te maken. Wat een beesten zeg!

We zijn via de andere kant het park weer uitgereden en langs prachtige meren gereden.

Uiteindelijk zijn we rond 17:00 aangekomen en gaan we zo lekker makkelijk pizza’s in de oven gooien. En denk dat we er weer vroeg inliggen na deze lange maar geweldige dag!

1. Kim:
    6 september 2018
    Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen!
  2. Annemarie:
    6 september 2018
    Mooi verteld weer en mooie foto's!! Wat een beest zo'n Buffalo ;-)
  3. Brit Lemmers:
    6 september 2018
    Wat een fantastische dag!
  4. Jolanda Puijk:
    Fijn weer even een verhaal, nu 2 zelfs, telezen! 😀
    Het is toch wel geweldig allemaal zeg....
    Slaap lekker allemaal, en morgen weer een mooie dag gewenst🌞
  5. Corrie vd Plaat:
    6 september 2018
    Prachtige foto’s en mooie reisverslagen!
    Groetjes aan iedereen, enne...ENJOY!
  6. Peter D.:
    6 september 2018
    Beren en bizons fotograferen, dat lijkt mij geweldig ! Wel in de camper blijven zitten.
    Veel plezier daar.
  7. Paula:
    6 september 2018
    De vakantie begint al goed Jolanda en familie. Wat een indrukken al op jullie 1ste dag. Blijf ervan genieten.
  8. Chantal:
    6 september 2018
    Nou zeg, Zuid-Afrika is er niets bij! Gaaf zeg! Het enige ‘bijzonder soort’ wat ik hier zie is een leeg reuzenrad... Morgen gevuld met bijzondere diersoorten uit ons dorp. 😂 Hebben jullie het een stuk beter! Veel plezier daar!
  9. Ans en Peter Diemers:
    6 september 2018
    Op de foto kun je wel zien dat jullie bij elkaar horen, leuk hoor. En al weer heel wat bijzondere dingen al meegemaakt, dat belooft weer een leuke vakantie te worden, veel plezier verder.
  10. Willy en John:
    6 september 2018
    Goede morgen, weer vanuit Ittervoort.
    Wauw, meteen beren......wij zijn er speciaal voor moeten zoeken om die te treffen.
    Zo te zien is het toch nog mooi weer bij jullie, geen last van de rook uit het noorden??
    Leuk om die verslagen te lezen. Kun je nog meer actiefoto's erbij plaatsen? Is er al een competitie tussen de beide campers begonnen?

Groeten vanuit een zonnig ittervoort.....