Grand Teton - Garden City

6 september 2018 - Garden City, Utah, Verenigde Staten

Na weer een heerlijke nacht (denk dat het toch de frisse buitenlucht is) zijn we weer op tijd opgestaan. Het was wel koud! 4 graden!!! Bbbrrrr

We waren net weer een paar minuten op weg en ja hoor, een bizon langs de weg in een prachtig open veld met daarachter de grand teton’s , een prachtig hoog en spits gebergte!

Uitgestapt en foto’s gemaakt. We zijn weer verder gereden naar Jackson Hole. Dit is een superleuk dorp in oude western stijl qua huizen en winkels. Daar kwamen we een winkel tegen waar we in klederdracht foto’s konden laten maken dus dat maar gedaan. Oh wat een lol hadden we. De dames werden ingesnoerd in jurken, de heren als indiaan en cowboy. Daarna heerlijke Starbucks koffie gedronken en nog even rondgelopen in het dorpje. Daarna weer op pad want we moesten nog 3 uur rijden naar Garden City, de volgende stop.

De route was wel prachtig! Door de bergen en de herfstkleuren kwamen er al goed door.

Aan het eind van de middag waren we op de camping. Een hele mooie en we hebben plekken waar we tegenover elkaar met de deuren kunnen parkeren, makkelijk en dus hebben we zo ons eigen plaatjes. Met kaasjes en stokbrood gegeten (en smores bij het vuur natuurlijk).

Nu weer ons mandje in en ons opmaken voor de volgende dag.

Weltrusten en voor jullie goedemorgen.

1. Kim:
    7 september 2018
    Wat gaaf zo'n bizon! En die foto is geweldig! M'n moeder als stoere cowboy!
  2. Janneke en Adrianne Bleeker:
    7 september 2018
    Prachtig wat een natuurschoon geniet er nog maar van
  3. Lily:
    7 september 2018
    Leuk die groepsfoto. Veel plezier nog.
  4. Johannes Sterkenburg:
    7 september 2018
    Wel leuk dat jullie ook nu de beesten in het echt zien en wat zijn ze groot. En echt een super leuke foto zo met zijn allen.
  5. Cindy:
    Hilarische groepsfoto, hahaha!!!
  6. Conny:
    7 september 2018
    Goed kijken naar de foto om te zien wie wie is!
  7. Gerard:
    7 september 2018
    Mooie fotos en leuke verhalen , veel plezier samen
  8. Jasper:
    7 september 2018
    Leuk om zo de dag te lezen, bij Starbucks hadden jullie wifi :D
  9. Annemarie:
    7 september 2018
    Wat leuk die groepsfoto!! En wat toepasselijk voor Cees 😉!
  10. Willy en John:
    7 september 2018
    Goh Ed, wat heb jij een lange Loop.
    Foto ziet gelikt uit, geweldig.
    Iets voor een volgende barbecue.

Groeten
  11. Rene en Ann:
    8 september 2018
    Hartstikke leuke foto. Wat een lol kun je dan hebben, Neem zo’n cowboypak mee Linda dan kun je daar hier goede sier mee maken! Groetjes van An en René uit de Drunense Duinen waar we slecht bereik hebben met de WiFi.
  12. Marian:
    10 september 2018
    Hey deb,

Nou zo te lezen vermaken jullie je prima,
    Wat een gave foto van zo'n Bizon zeg wauw !!
    veel plezier nog . Groetjes Mar