Reacties

Reacties 1 - 50 van 192

Naam Reactie Datum
Jennie en Teun riphagen Familie van Jolanda dank je wel voor de reis verhalen… 23 sep. '18
Gerda Westland Leuk jullie verhalen en belevenissen te mogen volgen.… 23 sep. '18
Conny Heel erg bedankt dat ik zo jullie reis heb mogen volgen!! 23 sep. '18
Cobie Lemmers Welkom thuis! Dank je voor de leuke reisverhalen. 23 sep. '18
Marian Welkom thuis. We hebben weer genoten van alle leuke… 23 sep. '18
Chantal Welkom thuis! Bedankt voor alle leuke verhalen. Het… 22 sep. '18
Lily Bedankt Debbie voor je gezellige verhalen. Wij hebben… 22 sep. '18
Rene en Ann Fijn dat jullie weer heelhuids thuiszijn na deze voorspoedige… 22 sep. '18
Annemarie Welkom thuis!! 22 sep. '18
Johannes Sterkenburg Lekker om te lezen dat jullie weer veilg in Nederland… 22 sep. '18
Willy en John We zien de fotos graag in het fotoboek. Rust lekker… 22 sep. '18
Bianca Wat fijn dat de reis voorspoedig verliep en jullie… 22 sep. '18
Jasper Ik ben blij 22 sep. '18
Annemarie Bedankt voor de leuke verhalen!! Goede terugreis!!! 22 sep. '18
Jolanda Puijk We hebben genoten van de reisverslagen, foto's… 21 sep. '18
Jan Willems Hee Deb . Jouw vader en jij kunnen toch wel omgaan… 21 sep. '18
Jasper Goede reis! Tot snel allemaal!! 21 sep. '18
Toon van Vorsselen Goede reis terug 21 sep. '18
Rene en Ann Wat hebben jullie er een mooie reis van gemaakt,geweldig… 21 sep. '18
Cobie Lemmers Goede reis terug! 21 sep. '18
Angelina en René Bedankt voor alle mooie reisverhalen. Aan alles komt… 21 sep. '18
Ans en Martin goeie thuisreis voor jullie allemaal. 21 sep. '18
Wim en Marianne Debbie bedankt voor de mooie verhalen van jullie vakantie.… 21 sep. '18
Johannes Sterkenburg Ik vond het erg leuk de verhalen. Een hele goede en… 21 sep. '18
Kim Slaap lekker! En een fijne terug vlucht alvast! Dikke… 21 sep. '18
Chantal Klinkt als een prima afsluiter zo! Goede reis terug… 21 sep. '18
Annelies Heel herkenbaar allemaal, wat is de tijd omgevlogen!… 21 sep. '18
Jasper Banaan het zal eens niet :DD laatste dagje! Tot snel… 20 sep. '18
Wim en Marianne Gelukkig zijn de Dutchees weer compleet. En nu maar… 20 sep. '18
Marian Haha jullie maken leuke mooie en bijzondere dingen… 20 sep. '18
Chantal Blijft een leuke stad op wat rare figuren na dan!… 20 sep. '18
Annemarie Lekker genieten zo met z'n allen!! Passen al… 20 sep. '18
Chantal Oh wat jammer dat er zieken zijn. Gelukkig zijn er… 19 sep. '18
Chantal Wat gaat de tijd toch snel! Mountain lions, gaaf!… 19 sep. '18
Ans en Peter Diemers Hebben Cees en Nicolien zeker de restjes uit de Campers… 19 sep. '18
Jasper Geen foto's van de Lions? :( 19 sep. '18
Rene en Ann Fijne dagen nog en hopen dat Kees en Nicolien snel… 19 sep. '18
Wil Beterschap voor de zieken en een goede reis terug.… 19 sep. '18
Wim en Marianne Nu nog genieten van de laatste dagen en vooral beterschap… 19 sep. '18
Cobie Lemmers Nog een paar fijne dagen en beterschap voor de zieken. 19 sep. '18
Ans en Martin Geniet maar van de laatste dagen en beterschap voor… 19 sep. '18
Willy en John Beterschap aan de zieken en verwen ze maar een beetje....😢 19 sep. '18
Janneke en Adrianne Bleeker Geniet nog maar van de laatste dagen. Wat een avontuur… 19 sep. '18
Jennie en Teun riphagen Allemaal hele fijne dagen nog groetjes uit Twello… 17 sep. '18
Wim en Marianne Fijn toch, na 2 drukke doeweken even rust!Kunnen jullie… 17 sep. '18