Buffelo - Bear Lake

4 september 2018 - Bear Lake, Verenigde Staten

We gaan steeds een half uurtje eerder weg :-). Vanochtend rond 9:00 zijn we naar weer een lekker ontbijtje weggereden. De route was weer redelijk veel prairie. Uiteindelijk zijn we in het plaatsje Cody aangekomen. Dit staat ook bekend om zijn western aangelegenheden. Daar hebben we een oud western plaatsje bezocht. Een soort openluchtmuseum. Allemaal oude hutjes die uit verschillende plekken komen en daar origineel naartoe gehaald zijn. Nou ja, de meningen waren erover verdeeld laten we maar zeggen. Er waren huisjes te zien waar Sundance kid en Buffalo Bill zich hadden verstopt.

Grappig om wel te zien en we konden pas na 15:00 op de camping terecht.

De camping was aan het Bear Lake een mooi blauw meer met pelikanen en vooral een mooi uitzicht op de bergen. Er waren weinig faciliteiten want het is in weze een natuurcamping. Voor een nacht prima.

We hebben weer lekker gebarbecued en smoors als toetje gemaakt. Daarna snel naar binnen vanwege de hoeveelheid muggen!

Uiteindelijk was iedereen kapot en zijn we vroeg naar bed gegaan. De meeste lagen om 20.30 al te slapen :-).

Maar niet erg, want morgen staat een lange dag op de planning. We gaan naar Yellowstone!!!

1. Kim:
    6 september 2018
    Mam, dis smoors moet je in Nederland ook maar eens maken.
  2. Lily:
    6 september 2018
    Schitterend die shirts. Hebben jullie leuke reacties erop gekregen?
  3. Chantal:
    6 september 2018
    Haha, die shirts zijn echt top! Ziet er heel gezellig uit zo met elkaar!!!
  4. Jasper:
    6 september 2018
    Al reacties op de shirtjes gehad?