Terug naar de rust - Mono Lake

14 september 2018 - Lee Vining, California, Verenigde Staten

Vanochtend was het weer tijd om Las Vegas achter ons te laten. We hebben ongeveer 20 kilometer gereden om de stad uit te komen. Aan de andere kant hebben we ook nog even een boodschap gedaan want dat was wel weer nodig.

Vervolgens was het echt tijd om de drukte achter ons te laten. Ook dan merk je echt Las Vegas in de woestijn ligt. Je bent in no-time in de middle of nowhere. En daar begon de lange weg door de woestijn. Sommige stukken was het echt wel saai. Maar toch zie het landschap ook redelijk snel veranderen. Alleen die weg vooruit..... tot de horizon en daarna weer rechtdoor. Voordeel; verdwalen doe je niet zo snel ;-)

Halverwege hebben we geluncht met wat we bij ons hebben. Hup stoeltjes eruit, tafel eruit, eitje bakken en door. Dat is wel gemakkelijk. Ook nog even gebeld met de camping want we kwamen niet op tijd aan zoals op de papieren stonden. Daar werden we niet echt heel klantvriendelijk behandeld want het kwam er op neer; je moet toch om 18:00 er zijn, want daarna is het wie het eerst komt wie het eerst een plek heeft en vol = vol.

OK gas erop want de navigatie geeft aan rond 17:30.

De route was nog wel mooi hoor! Over een echte hobbel weg die zo golft dat je in een achtbaan zit. Dan langs mooie rotsen en leuke bochten. En dan ineens tussen de bomen en het Mono Lake zien.

En ja hoor 17:45 waren we bij de camping. Ons geïnstalleerd en de bbq aangestoken.

Weer lekker gegeten en nog een drankje gedaan en nu weer naar bed.

Tot morgen!

1. Conny:
    15 september 2018
    ik volg jullie nog steeds met veel interesse!
  2. Johan van der Velde:
    15 september 2018
    Rustig aan rijden in Amerika en geen gestress om op tijd te komen je ben op vakantie en daar moet je van genieten .
    Na las Vegas kom je weer met beide benen op de grond te staan want las Vegas is wel het uiterste van alles wat er bestaat
    Veel plezier nog
  3. Toon van Vorsselen:
    15 september 2018
    Mooie verslagen , nu nog wat meer Foto’s en of filmpjes
    Nog veel plezier samen!!
  4. Kim:
    15 september 2018
    Jullie verhalen zijn echt leuk!