Las Vegas

13 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag wat uitgeslapen en tja het water was er gisteravond af tot ongeveer middernacht dus iedereen wilde graag douchen. Maar helaas.... nog steeds geen water.... dus eerst ontbijten en bij de receptie vragen wanneer er weer water is. Waarschijnlijk rond 8 uur ‘s morgens maar ja nog steeds niks.Pas later was er weer water en wij zaten startklaar met de douchespullen dus rennen! En ja we moesten ook wel nodig naar de wc. Dat kan in de camper maar is niet heel handig.... Dus nadat we allemaal klaar waren zijn we met de bus weer naar de Strip gegaan en vanaf daar door de hotels gelopen en af en toe naar buiten om eens te kijken. Maar met bijna 40 graden waren we snel weer binnen in de koele airco. En alle hotels zijn bijna aan elkaar gekoppeld dus kan je redelijk makkelijk doorlopen.

Aan het begin van de middag hebben we bij de Cheesecake Factory jawel, koffie met cheesecake gegeten. En je ook dit waren geen kleine stukjes dus het was een goede lunch. Maar oh zo lekker! Natuurlijk nog even een gokje gewaagd maar zonder succes.

Later in de middag hebben zijn we in 2 groepen even verder gegaan. Met succes, mensen zijn geslaagd voor wat ze wilden hebben. ‘S Avonds hebben we weer samen gegeten en zijn we nog naar het laatste hotel gegaan en hebben we een taxi terug genomen. Moe maar voldaan zijn een aantal nog het zwembad ingesprongen. Anderen zijn al lekker met een drankje gaan zitten en we liggen denk ik weer vroeg op bed ;-).

Morgen staat de langste rit op de planning en laten we het drukke las vegas met overal geluid weer achter ons en gaan we de rust weer opzoeken.