Las Vegas

13 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag wat uitgeslapen en tja het water was er gisteravond af tot ongeveer middernacht dus iedereen wilde graag douchen. Maar helaas.... nog steeds geen water.... dus eerst ontbijten en bij de receptie vragen wanneer er weer water is. Waarschijnlijk rond 8 uur ‘s morgens maar ja nog steeds niks.Pas later was er weer water en wij zaten startklaar met de douchespullen dus rennen! En ja we moesten ook wel nodig naar de wc. Dat kan in de camper maar is niet heel handig.... Dus nadat we allemaal klaar waren zijn we met de bus weer naar de Strip gegaan en vanaf daar door de hotels gelopen en af en toe naar buiten om eens te kijken. Maar met bijna 40 graden waren we snel weer binnen in de koele airco. En alle hotels zijn bijna aan elkaar gekoppeld dus kan je redelijk makkelijk doorlopen.

Aan het begin van de middag hebben we bij de Cheesecake Factory jawel, koffie met cheesecake gegeten. En je ook dit waren geen kleine stukjes dus het was een goede lunch. Maar oh zo lekker! Natuurlijk nog even een gokje gewaagd maar zonder succes.

Later in de middag hebben zijn we in 2 groepen even verder gegaan. Met succes, mensen zijn geslaagd voor wat ze wilden hebben. ‘S Avonds hebben we weer samen gegeten en zijn we nog naar het laatste hotel gegaan en hebben we een taxi terug genomen. Moe maar voldaan zijn een aantal nog het zwembad ingesprongen. Anderen zijn al lekker met een drankje gaan zitten en we liggen denk ik weer vroeg op bed ;-).

Morgen staat de langste rit op de planning en laten we het drukke las vegas met overal geluid weer achter ons en gaan we de rust weer opzoeken.

Welterusten!

1. Jasper:
    14 september 2018
    Succes met de langste reis!
  2. Mariska:
    Blijft altijd uniek, Las Vegas!😁
  3. Willy en John:
    Hay Travellers,

Ziet er allemaal perfect uit. Geweldige foto's, willen we graag allemaal zien, straks als jullie een 'welkom terug BBQ' geven.........ha ha ha.
    Geniet lekker van de reis en ga zo door.

Willy en John
  4. Chantal:
    14 september 2018
    Wat een feest toch altijd in Las Vegas! Over the top maar o zo leuk. Leuk je verhalen te lezen Deb. Veel plezier weer vandaag!!
  5. Wim en Marianne:
    14 september 2018
    Wat een druk maar o zo leuk weekje hebben jullie weer achter de rug.
    Nu maar verder genieten.
    Wij kijken uit naar de volgende verhalen en foto,s.

Groetjes voor allen.
  6. Ans en Martin:
    14 september 2018
    Drukke week gehad. Jullie kunnen met deze lange tocht weer wat kalmer aan doen. Geniet er naar van😎😅
  7. Marian:
    14 september 2018
    Wat is het toch Heerlijk om je verhalen te lezen.
    Zo beleven we toch alles een beetje mee, van al het moois jullie daar in het
    echt zien.
    MMM lekkere cheese cake dat zoude we nog is bij de bakker moeten gaan verkopen........ of niet beter voor de lijn haha
    Geniet nog van de leuke tijd en maak van iedere dag een mooi feestje maar dat lukt jullie wel zo te lezen,

Liefs uit Leerdam