Garden City - Springville

7 september 2018 - Springville, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we bijna een beetje uitgeslapen, tenminste 1 camper dan.... we waren pas om 7:00 uur wakker.

Na een douche en ontbijt was het weer inpakken en wegwezen. De route van vandaag; niet heel spannend.

We hebben 2 uurtjes gereden door een prachtige omgeving, de indian summer zien we zo langzamerhand wel echt. Mooi rood en oranje met geel en groen.

Halverwege besloten de chauffeurs (Ed en Cees tot nu toe) dat het de beurt was voor anderen... Dus Linda en ikzelf hebben het stuur overgenomen. Daar gingen we hoor.... Maar de pappies hadden het vertrouwen en waren over de walkie talkies met elkaar in overleg hoe het ging en het commentaar was prima.

Zo konden ze eindelijk eens genieten van het uitzicht ;-).

We zijn uiteindelijk in Park City gestopt om te SHOPPEN!!!! Daar was een grote outlet en daar hebben we de middag lekker doorgebracht. Iedereen is goed geslaagd, schoenen, broeken, blouses, een koffer (die van Linda had de reis niet overleefd) etc etc.

Daarna was het een uur langs Salt Lake City en daar net voorbij zijn we aanbeland op de camping. Ernaast is een grote drankenhandel, dus die moest ook even bekeken worden. En dat in Utah waar eigenlijk geen drank verkocht wordt. Vraag ons niet waarom hier wel, maar het was er druk!

Ons avondmaal was pasta die Jo heeft klaargemaakt, smaakte heerlijk maar was een uitdaging voor 8 man op een klein fornuisje (2 zelfs).

Het is een heerlijke warme avond (de eerste) dus zitten nog lekker buiten.

Tot morgen!

1. Janneke en Adrianne Bleeker:
    8 september 2018
    Gezelligheid straalt er weer vanaf!!!!!
  2. Kim:
    8 september 2018
    Shoppen is altijd leuk!! Jammer dat de koffer van Linda de reis niet overleefd had.
  3. Johannes Sterkenburg:
    8 september 2018
    Jo zal de drankwinkel wel leegbhebben gekocht 😂😂😂. En dat de papa,s zo maar het stuur uit handen hebben gegeven.
  4. Rene en Ann:
    8 september 2018
    Mooie tocht tot nu toe,ben wel benieuwd naar “alle”foto’s dat zullen er best wat zijn ,fijne dagen verder
  5. Wil:
    8 september 2018
    Fijn dat jullie genieten, ben benieuwd naar de film van Astrid en jullie foto’s.
    Lekker genieten !!
  6. Willy en John:
    8 september 2018
    Shoppen gaat goed met de wisselkoers nemen we aan?
    Gaat het allemaal in de koffers of worden er pakketjes verstuurd naar huis?
    Of een extra koffer?? Oh nee, geen Businessclass....... hi hi hi.
    Blijf foto's plaatsen, geweldig.

Groeten vanuit een regenachtig Ittervoort
  7. Annelies:
    8 september 2018
    Leuk om mee te reizen! De reis vliegt:) mooi al die vergezichten!
  8. Wim en Marianne:
    8 september 2018
    Mooie foto,s . Vooral die westernfoto.
    Spielberg nog geen contact met jullie opgenomen?
    Nog veel plezier.
  9. Marian:
    10 september 2018
    Wat een geweldige foto met jullie allemaal erop !!
    Erg leuk.
    Een middagje shoppen altijd leuk en gezellig en goed geslaagd....TOP
    erg leuk om jullie te volgen op deze manier.
    xxx