Springville - Bryce Canyon​

8 september 2018 - Cannonville, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we buiten de deur gegeten, we zijn voor de echte Amerikaanse vibes naar Denny’s gegaan. Dit is een diner die je overal ziet en vaak 24 uur open is. Dus daarheen om echt goed te ontbijten. Nou dat hebben we geweten hoor!

Bijna iedereen had Amerikaanse pancakes. En natuurlijk in verschillende smaken. Sommige met banaan en karamelsaus, blauwe bessen, karamelstukjes of met ijs en kaneel. Maar het mooiste was toen het kwam. Degene die nog nooit zo een ontbijt hadden gehad waren verbaasd over de hoeveelheid en als je er niet bij had gezegd dat je alleen de pannenkoeken wilde kreeg je ook eieren, rösti en een worstje erbij.... kortom wij hebben de lunch overgeslagen ;-)

Daarna zijn we op pad gegaan naar Bryce Canyon. Na een lange rit, die wederom door de mooie bergen en landschap ging kwamen we daar aan. Voor de familie Simons was er heel veel veranderd; stoplichten en niet meer met vlaggetjes oversteken en zelfs een shuttlebus van buiten het park het park in. Deze ook maar gelijk genomen en dat was maar goed ook want met de camper mochten we niet tot het hoogste punt. En druk!!! Tenminste wederom voor familie Simons, die een paar jaar geleden alleen daar stonden. Maar ook wel positief want vanaf het hoogste punt waren wat meer uitzichtpunten gecreeerd waardoor je nog meer ziet van deze adembenemende canyon. Je vraagt je af hoe het kan. Uitgesleten stenen in een berg om maar zo te zeggen.

Na de lange dag zijn we richting camping gereden. Daar aangekomen heel blij dat we geboekt hebben want er stond een groot bord met VOL. We hebben mooie plaatsen hoog op de camping en uitzicht op de mooie bergen.

Snel de bbq aan (en kolibries fotograferen) en daarna lekker douchen en naar bed. Morgen weer een hele mooie rit voor boeg!

Lieve groeten!

1. Janneke en Adrianne Bleeker:
    9 september 2018
    Dat ontbijt ....... whow ...... dat is een kilo in de plus
  2. Rene en Ann:
    9 september 2018
    Haha dat ontbijt,geweldig,waar is de foto???wel een caloriebom ja, maar ach t is vakantie en wat voor een vakantie,geniet ervan
  3. Wim en Marianne:
    9 september 2018
    Dat was dan lekker smullen!
    Wat een verandering in een paar jaar tijd. Goed gewerkt daar!
    Voor straks weer een mooie dag.
    Groetjes van ons voor allemaal.
  4. Chantal:
    9 september 2018
    Gaaf hoor Bryce Canyon!! Blijft bijzonder om te zien en de 'ontbijtjes' bij Danny's ook haha. Hoe wilt u de eieren?? Hihihi
  5. Kim:
    9 september 2018
    Goed ontbijten is ook belangrijk toch???
  6. Jasper:
    9 september 2018
    Zon ontbijt wil ik ook ^^
  7. Sjerrie:
    10 september 2018
    Belangrijkste maaltijd van de dag! Doe mij ook maar zo'n ontbijt ja :D