Estes park - Douglas

2 september 2018 - Douglas, Wyoming, Verenigde Staten

Estes Park naar Douglas

Na een onrustig maar op zich goede nacht (tja eerste nacht in de campers en als iemand zich omdraait draait iedereen mee ;-)) waren we vroeg wakker. Het was koud!!! 5 graden!! Maar goed we hebben lekker rustig opgestart en ff een joggingbroek aangetrokken. De zon kwam al door bij het ontbijt wat we lekker luxe en op het gemak hebben gedaan.

Het was ff zoeken en vogelen hoe de oven aan moest (en natuurlijk is het de dochters samen gelukt ;-)) en hadden we ook nog lekkere opgepiepte broodjes.

Rond 9.30 zijn we op pad gegaan naar Douglas. Eerst nog door de prachtige rotsbergen waar je zo een beer verwacht of een steenbok op de rotsen. Er waren veel mensen aan het vissen in het beekje (het is zondag en lang weekend ivm Labor Day). Daarna kwamen we door de echte prairie. Onderweg zijn we bij een rest area even gestopt, tafel en stoelen uit de auto en broodje gegeten. Dat is toch wel handig als je alles bij je hebt.

In Douglas aangekomen de campers neergezet, aangesloten en de drie zusjes hebben een duik genomen in het zwembad. De rest vond het toch een beetje te koud en hebben lekker niks gedaan bij de camper en aan het zwembad.

De avond afgesloten met een heerlijke bbq en marshmallows. En als laatste in de camper, want het koelt best af, een rondje kletspot. Kortom een geslaagde dag en veel gelachen!!

Weltruste

1. Kim:
    3 september 2018
    Wat een mooie luxe camper! Hebben jullie ook foto's van de binnenkant?
  2. Chantal:
    3 september 2018
    Wat is het mooi daar ook zeg! Echt genieten zo te lezen!
  3. Conny:
    3 september 2018
    Fijn om jullie zo te volgen!
  4. Brit Lemmers:
    Super tof!
  5. Cobie Lemmers:
    4 september 2018
    Ziet er prachtig uit!
  6. Jan Willems:
    5 september 2018
    Mooie plaatjes familie Simons, nog veel plezier!!