De eerste dag - de reis

1 september 2018 - Commerce City, Verenigde Staten

Vandaag is het dan eindelijk begonnen, het grote avontuur, onze roadtrip door de USA!

Voor de meesten liep de wekker af rond 04:00 om daarna bij Ed en Marja te verzamelen. Van daaruit zijn we met zijn allen richting Schiphol gebracht door Rene die zo vriendelijk was om ons weg te brengen.

Eenmaal aangekomen op Schiphol ging het voorspoedig, snel inchecken, nog sneller door de security en daarna maar eens ff op het gemak een broodje eten met een bakkie erbij.

Onze vlucht naar Zurich ging ook vrij snel. We zaten in een mooi nieuw toestel en Astrid heeft haar vuurdoop met vliegen goed doorstaan. Op Zurich was het ook weer prima! Rustig en voor we het wisten stonden we ook daar weer bij de juiste gate. Eenmaal in het vliegtuig kregen we te horen dat juist op dat moment dat wij klaar waren met boarden er voor een luchtshow van het leger geoefend moest worden en het luchtruim een uur dicht was...... dus een uur vertraging.

Onderweg was de verzorging top! Constant eten, drinken, snacks etc etc. Maar oh wat hadden wij allemaal lastige mensen om ons heen ;-). Afijn, bijna bij Denver; ja hoor ook daar de luchthaven gesloten vanwege slecht weer!

Dus 160 km voor Denver mooie achtjes gedraaid en uiteindelijk weer door en landen.... nou ja dat was een pittige, door het slechte weer werden we aardig heen en weer geschut en waren we allemaal heel blij met beide voetjes weer op de grond te staan.

En wat bleek, we hadden echt geluk, als het 15 min langer had geduurd hadden we uit moeten wijken en waren we geland in Palm Springs (en das echt niet naast de deur) omdat de kerosine op was.

Gelukkig konden we snel het vliegtuig uit en qua abonnement op rust en snelheid hadden we ook hier op het vliegveld weer geluk! Snel door de douane en geen problemen, koffers waren er ook al snel en allemaal ;-).

Daarna de shuttle naar het hotel gezocht en daar even moeten wachten. Prima hotel, en gezamenlijk nog even een drankje gedaan om daarna kapot maar voldaan onze bedjes op te zoeken!

Morgen kan de echte trip beginnen!

1. Chantal:
    1 september 2018
    Pff aardig reisje dus maar overall voorspoedig!! Nu kan het genieten echt beginnen! Veel plezier! 😘
  2. Kim:
    1 september 2018
    Pffff wat een reis! Gelukkig heelhuids geland.
  3. Jasper:
    1 september 2018
    Ik heb de geprobeerd de vlucht te monitoren via radar maar helaas kon ik de hem niet vinden. Veel plezier!!!
  4. Annemarie:
    1 september 2018
    Dat was me een reisje... Maar nu kan het echt beginnen; veel plezier!!
  5. Johannes Sterkenburg:
    1 september 2018
    Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen,en Jo nog lekkere bubbels gedronken 😂😂😂
  6. Doreen:
    1 september 2018
    Wat een reis! 🤣 veel plezier samen!
  7. Wil:
    1 september 2018
    Fijn dat alles goed is gelopen ,nu lekker genieten,kus van tante Ria
  8. Janneke en Adrianne Bleeker:
    1 september 2018
    Vandaag lekker Gemma gereden laag en over de rug. Morgen weer gaan jullie maar genieten komt hier allemaal goed.
  9. Cobie Lemmers:
    Heel veel plezier samen!
  10. Gerard:
    Pittig reisje ,maar gelukkig goed aangekomen . Fijne vakantie allemaal
  11. Ans en Peter Diemers:
    1 september 2018
    Jullie moeten maar denken de kop is er af, vanaf nu zal het er waarschijnlijk relaxter aan toe gaan. Veel plezier verder.
  12. Cindy:
    1 september 2018
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Fijne vakantie!!
  13. Bianca:
    Pffffff
    Wat een reis zeg.
    Maar jullie zijn er en nu kan het echte genieten gaan beginnen!
  14. Gerda Westland:
    2 september 2018
    Nu maar genieten van jullie vakantie.
    Veel plezier.
  15. Harry snakenbroek:
    2 september 2018
    Leuk om jullie zo te volgen.
  16. Rene en Ann:
    2 september 2018
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, even lekker bijslapen en dan kan de reis beginnen,we zijn benieuwd naar jullie ervaringen,geniet ervan
  17. Andre:
    2 september 2018
    Beste familie veel plezier met de mooie reis
    Gr Andre en Trijnie
  18. Wim en Marianne:
    2 september 2018
    Gelukkig goed aangekomen, nu genieten maar
    Heel veel plezier.
    Groeten , Wim en Marianne.