Douglas - Buffelo

3 september 2018 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

Na een best lange en lekkere nacht hebben we lekker ontbeten met zijn allen.

Vandaag staat een kortere route op de planning en ook eentje die niet heel spannend is. Veel snelweg, maar ja soms kan het niet anders.

Om 9:00 zaten we al, en gingen we op weg naar Buffalo. Vandaag is het een feestdag, labor day, we zien wel of we daar iets van merken. Onderweg hebben we weer superveel springbokken, herten en bergmarmotten gezien. Zowel levend als, als een road pizza...

Onderweg zijn we nog gestopt om boodschappen te doen. Weer even lekker rondgeneusd in de gigantische supermarkten die ze hier hebben. Echt leuk gewoon!

Rond 13:30 waren we al op plaats van bestemming. Daar 1 camper neergezet en met de ander met zijn allen het plaatsje in gegaan. Heel leuk, want het is een echt cowboyplaatsje. We hebben in de saloon gegeten en daarna nog wat rondgewandeld en bij de winkeltjes die open waren even gesnuffeld.

Aan het eind van de middag terug naar de camping, daar gezwommen, genikst, gewassen etc. Daarna weer de bbq aangemaakt en jawel bij het echt kampvuur typische Smoors gemaakt (koekjes met daartussen een stukje chocolade en een marshmallow) mmmmmmm

Nu lekker slapen en hopelijk een mooie route door de bergen rijden.

Weltrusten!

1. Kim:
    4 september 2018
    Lekker hoor marshmallows eten! Welterusten!
    Hier begint alweer een nieuwe dag.
  2. Chantal:
    4 september 2018
    Leuk hoor Deb. Wakker worden en gelijk jouw verhaal lezen. Slaap lekker!
  3. Mariska:
    4 september 2018
    Leuk om de verhalen te lezen, heb ook gelijk zin om weer naar Amerika te gaan!

Veel plezier nog met z’n allen, maar dat gaat wel lukken denk ik. ;)
  4. Johannes Sterkenburg:
    4 september 2018
    De campers zien er ook erg mooi uit, jullie gaan zeker een hoop mooie dingen zien en blijf de verhalen volgen. Maar graag wat meer foto's.
  5. Wim en Marianne:
    4 september 2018
    Zo te zien en te lezen genieten jullie al volop
    Leuk de camper van binnen.
    Voor jullie allen weer een fijne dag!
  6. Ans en Peter Diemers:
    4 september 2018
    Er wordt daar genoeg doodgereden op de highways zo te zien op de saloon foto.
  7. Jasper:
    4 september 2018
    Ziet er goed uit. Eindelijk op naar Yellowstone! Gaan jullie nog in Cody kijken? Veel plezier!!!