Douglas - Buffelo

3 september 2018 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

Na een best lange en lekkere nacht hebben we lekker ontbeten met zijn allen.

Vandaag staat een kortere route op de planning en ook eentje die niet heel spannend is. Veel snelweg, maar ja soms kan het niet anders.

Om 9:00 zaten we al, en gingen we op weg naar Buffalo. Vandaag is het een feestdag, labor day, we zien wel of we daar iets van merken. Onderweg hebben we weer superveel springbokken, herten en bergmarmotten gezien. Zowel levend als, als een road pizza...

Onderweg zijn we nog gestopt om boodschappen te doen. Weer even lekker rondgeneusd in de gigantische supermarkten die ze hier hebben. Echt leuk gewoon!

Rond 13:30 waren we al op plaats van bestemming. Daar 1 camper neergezet en met de ander met zijn allen het plaatsje in gegaan. Heel leuk, want het is een echt cowboyplaatsje. We hebben in de saloon gegeten en daarna nog wat rondgewandeld en bij de winkeltjes die open waren even gesnuffeld.

Aan het eind van de middag terug naar de camping, daar gezwommen, genikst, gewassen etc. Daarna weer de bbq aangemaakt en jawel bij het echt kampvuur typische Smoors gemaakt (koekjes met daartussen een stukje chocolade en een marshmallow) mmmmmmm

Nu lekker slapen en hopelijk een mooie route door de bergen rijden.