Golf van Mexico

8 oktober 2023

Na een korte nacht (ik kon maar niet in slaap komen gisteravond dus het was pas rond 2 uur voor ik sliep), waren we weer op tijd wakker. Lekker rustig wakker worden en op naar het ontbijt. Dat was weer grandioos. Wij hebben a la carte gegeten en het was heerlijk. Nou ja dat van mij dan (boekweit pannenkoeken), dat van Chantal (Europees ontbijt) was wat minder. Daar zat hele dikke ham bij, en zure haring en alles was in het zuur. Met 1 broodje. Maar goed, alles moet je een keer proberen en als je nog honger hebt kan je altijd ergens wel iets te eten halen. Maar het broodje wat erbij zat met kaas was al voldoende.

Bij terugkomst in de hut hebben we even een handwas gedaan. Toch wel even fijn om dingetjes uit te wassen. Het kan nu nog lang drogen als het nodig is. En mijn magnetische haken en elastieken waslijntjes zijn een prima uitkomst.

Gelukkig is het niet meer mistig en zijn we aan het einde van de ochtend naar het Lido dek gegaan. Daar in de schaduw gezeten want op zee is het 26 graden en in de zon brand je weg want wind staat er niet. Nog niet tenminste. Maar er is een tropische storm (Lidia) die wij nu, zoals het er naar uitziet voor blijven. Maar we kunnen er wel een beetje last van gaan krijgen morgen aan het eind van de dag. We gaan het beleven…..

Bij de lunch was het zoeken naar een plekje! Maar alle scoot mobiels en rollators maken het niet makkelijker haha. Maar snel een klein broodje en sla (we blijven zoveel mogelijk gezond doen nog, want je kan je echt aan alles klem eten!)

Daarna weer lekker even buiten gezeten en op de kamer nog een spelletje gedaan.

Nu vanavond na het eten een drankje in de bar met de piano’s gedaan en daarna ook nog de show meegenomen. Daar waren vanavond 4 zangers, echt fantastisch goed.

Nu is het tijd om de oogjes te sluiten en die vallen nu al bijna dicht. Morgen is de dag een uurtje korter want de klok gaat vooruit. Even aanpassen dus.

Voor jullie goedemorgen en tot morgen!

Debbie

1. Teus en Sijja:
    8 oktober 2023
    Hallo Debbie en Chantal . Zo te horen uit het verhaal hebben jullie het goed daar. Lekker eten en drinken en vermaak wat moet je nog meer. Heel veel plezier weer voor vandaag en tot morgen.
  2. Wim en Marianne:
    8 oktober 2023
    Dus jullie hebben wel wat tijd om van alles wat op de boot is te bekijken.
    Wel niet verdwalen,haha.
    En lekker relaxen.
  3. Cindy:
    8 oktober 2023
    Hopelijk laat Lidia jullie met rust en kunnen jullie lekker verder genieten van de cruise!
  4. Marja:
    8 oktober 2023
    Nog genoeg te ontdekken op de boot denk ik zo, hopelijk blijft de zee rustig en kunnen jullie heerlijk relaxen💋
  5. Conny de Ruiter:
    8 oktober 2023
    Zo fijn om mee te lezen en mee te beleven, bedankt voor de goede verhalen!!
  6. Ed Simons:
    8 oktober 2023
    Nou dames nog lekker rustig aan doen!
  7. Willy en John:
    8 oktober 2023
    Lekker in slaap schommelen 🤔of niet? Je zult er wel niets van merken.
    Groetjes uit een zonnig Ittervoort.
  8. Nicolien en cees:
    8 oktober 2023
    Hilarische de rollators en scoot mobiels ha ha en hoop dat de storm jullie niet inhaalt fijne reis nog
  9. Ans en Peter Diemers:
    9 oktober 2023
    Hoi Debbie en Chantal, dit is pas een relaxte vakantie zeg, ook daar moeten jullie je aanpassen. Is wel genieten, maar de storm moeten jullie wel voorblijven, want dat is wel spannend. Verder nog veel plezier, Ans en Peter🛳
  10. Jan Willems:
    9 oktober 2023