De laatste cruise dag

21 oktober 2023 - Florida, Verenigde Staten

Vandaag hebben wij het er nog even heerlijk van genomen!

Het was lekker weer dus wij zijn na het ontbijt lekker op het dek op een ligbed beland en er eigenlijk niet meer vanaf gekomen :-).

Het was zo lekker dat ik op een gegeven moment nog mijn badpak aan heb gedaan en nog even met de voetjes in het zwembad heb gezeten om nog af te koelen. We kregen ook nog een versnapering, bevroren druiven! Dat was erg apart laten we maar zeggen, maar het was de bedoeling.

Aan het eind van de middag terug naar de hut en gelijk maar de ellende van koffer inpakken gedaan. Is zo gedaan, maar toch een rommel overal, het er weer inkrijgen, maar dat ging makkelijk dan thuis haha.

Als eten hebben we ons getrakteerd op sushi, dat was zo goed bevallen! En we hadden een tafel en zicht op een prachtige zonsondergang. Dus een mooie afsluiter.

Na het eten zijn we de pianobar weer ingegaan en daar kwamen Bob en Caroline ook nog. Ze waren blij ons te zien want ze waren volgens mij al bang dat ze ons zouden missen.

Samen hebben we nog een drankje gedaan en net hebben we helaas afscheid moeten nemen. Zij gaan hierna nog 7 dagen door de Cariben cruisen. Helaas voor hen is alleen het hele programma omgegooid door de reparatie die gedaan moet worden aan het schip. Dat is best zuur hoor!

Maar goed, we hebben adressen uitgewisseld, en pap, we mogen langskomen hoor en jij alleen ook :-).

Tot snel in Nederland. Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden van de reisdag terug, wie weet wat we nog allemaal meemaken haha.

Lieve groet

Debbie

1. Chantal:
    21 oktober 2023
    Wat een heerlijke relaxte laatste dag hebben wij gehad. Op naar de reis van morgen. Op naar huis. Ook weer fijn na zo’n heerlijke reis. Was erg fijn om weer samen alle avonturen te kunnen beleven. 😘
  2. Teus en Sijja:
    21 oktober 2023
    Ha ha dat is het einde van de reis nu maar rustig afvinken en naar Nederland 🇳🇱 komen. Goede reis en tot snel liefs Sijja en Teus.👋❤️⛴️✈️
  3. Cindy:
    Goede thuisreis!
  4. Dennis:
    21 oktober 2023
    Als jullie nu even opschieten, kunnen jullie vanavond nog even een feestje meepakken ;-)
    Het was weer erg leuk om te lezen allemaal, maar ben nog meer benieuwd naar de real life verhalen. Goede reis terug!
  5. Marja:
    21 oktober 2023
    Goede reis terug en tot morgen 🫶
  6. Johan:
    21 oktober 2023
    Bedankt voor de leuke verhalen tijdens jullie mooie vakantie. Fijne terugreis.✈️👍
  7. Jan Willems:
    Goede reis terug Debbie
  8. Wim en Marianne:
    21 oktober 2023
    Debbie en Chantal een goede thuisreis, met een koffer vol mooie verhalen.
  9. Bianca:
    21 oktober 2023
    Jammer dat het er weer op zit!
    Goeie reis terug en super leuk om weer mee te kunnen lezen met jullie reis. Benieuwd naar de foto's en life verhalen 😉.
    Tot snel 😘
  10. Teus en Sijja:
    Voor jullie een hele goede reis 🛫 naar huis .✈️✈️
  11. Ans en Peter Diemers:
    21 oktober 2023
    Jullie kunnen terugkijken op een bijzondere cruise en aan alle leuke dingen komt een eind. Wij wensen jullie nog een goede en veilige terugreis!
  12. Conny de Ruiter:
    21 oktober 2023
    Goede reis naar huis en bedankt dat ik mee nog lezen en reizen 🫶