Zeedag 2 - drukke en relaxte dag

20 oktober 2023 - Juneau, Alaska, Verenigde Staten

Na het lekkere ontbijt in de nette eetzaal hebben we even relaxed en ons opgemaakt voor onze massage. Daar hadden we lekker naar uitgekeken.

Bij aankomst een hele vragenlijst over je medische gegevens, waar je last van hebt en extra opties die je nog bij kan boeken….. Ok klaar om te gaan.

2 dames uit de Philipijnen gingen aan de slag met ons. Het was heerlijk en onder de olie (dat is toch altijd weer jammer) glibberden we achteraf terug naar de hut.

Om 12.30 hadden wij een lunch gereserveerd met Bob en Caroline in het nettere restaurant. Als bedankje voor hun dineetje en al een beetje als afscheid.

Het was heerlijk! En de gasten konden het ook enorm waarderen.

Na de lunch zijn we weer onze eigen gang gegaan en hebben we nog anderhalf uur op dek in de zon zitten lezen. Vandaag is een zonnige dag!

Maar we moesten weer op tijd omkleden en ons netjes aankleden want om 17.30 stond het dinner met de officieren op het programma. Onze vriend Bob wist al dat wij niet met hen aan tafel zaten (dat had ie natuurlijk al uitgeplozen… want zij hadden ook een uitnodiging). Dus weer in gala op pad. Voor zover wij hebben gezien waren er 2 tafels. Wij kwamen aan tafel met 4 vrienden uit Canada (aardige mensen en niet te oud) en de officier is de assistente van de kapitein. Een hele leuke en ook redelijk jonge dame (schat mijn leeftijd) uit India. Het was haar eerste dinner zoals dit bij Holland Amerika, ze zijn dit pas weer sinds 2 weken opgestart na Covid. Voor Holland America heeft ze voor haar dochter gezorgd die nu wat ouder is en daarvoor heeft zij bij Norwegian cruises gewerkt. Leuk, pittig ding! Lekker zelfstandig dus dat pas ook wel bij ons haha.

Na het dinner hebben we ons snel opgekleed in makkelijkere kleding (we waren even helemaal klaar met het nette gedoe) en zijn we het casino ingegaan. Chantal had weer veel geluk en ik minder, dus het is maar goed dat we samen spelen haha.

Maar we hebben lol gehad. Daarna hebben we op de kamer nog een spelletje gedaan en springen we lekker ons bedje in.

Allebei zijn we na de massage nu zo beurs als het maar zijn kan!!!! En wij maar denken, nou dat was lekker, niet te hard, druk precies goed. Nou wat ze gedaan hebben….. we zijn allebei door een vrachtwagen overreden.. hoop dat dat morgen wat minder is!

Wij gaan slapen en ons opmaken voor de laatste cruisedag…. Aan alle leuke dingen komt een eind. Maar het was toch weer een leuke en bijzondere dag!

Lieve groet

Debbie

1. Chantal:
    20 oktober 2023
    Was weer een super leuke dag. Op naar morgen. Helaas komt aan al het leuks weer een einde. Toch ook weer fijn om naar huis te gaan maar morgen gaan we eerst nog even genieten.
  2. Teus en Sijja:
    20 oktober 2023
    Ha ha wat een mooie en spannende dag hadden jullie weer. En geweldige massage . Nog even genieten de laatste dag ik hoor het weer dag dag liefs Sijja en Teus.😘😘
  3. Ed Simons:
    20 oktober 2023
    Geniet nog (na) van al het moois.
  4. Conny de Ruiter:
    20 oktober 2023
    Fijn dat we zo mee mochten lezen!!
  5. Marja:
    20 oktober 2023
    Vermoeiend zo’n cruise en ook nog mishandeld worden, het moet niet gekker worden. Gelukkig zijn jullie bijna thuis om alle indrukken te verwerken 😛😂😂
  6. Jan Willems:
    20 oktober 2023
    Nog veel plezier Debbie en genieten van de laatste dagen van jullie reis
  7. Nicolien en cees:
    20 oktober 2023
    Fijne terug reis jammer maar ja aan alles komt een eind maar blijf maar daar het weer is hier verschrikkelijk 💦💦💦💦💦💦💦💦
  8. Wim en Marianne:
    20 oktober 2023
    Dus het was je dagje wel!
    Wat hebben jullie weer een mooie,avontuurlijke reis meegemaakt.
    Dankjewel voor de mooie verhalen.
    Een goede thuisreis gewenst.
  9. Ans en Martin:
    20 oktober 2023
    Toch maar even bijkomen van die geweldige massage. Geniet van het einde van jullie avontuurlijke reis. En goede thuisreis.
  10. Willy en John:
    21 oktober 2023
    En dan maar zeggen… geniet van je massage… alvast goede reis … zeggen we toch al de hele tijd🤪
    Genieten tot de laatste seconde…..