Bijna....

14 augustus 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Het is bijna zover: onze reis naar de USA! Omdat er een hoop nieuwe volgers bij zijn gekomen, even mijn profiel verhaal als introductie van deze reis. Zo weten de mensen ook dat het werkt. En: super leuk dat jullie ons willen volgen!!!

Vanaf de eerste reisdag zal ik jullie op de hoogte houden met dagelijkse verslagen.

--------------------------------------------- Profiel introductie -------------------------------------

Wat gaat de komende reis worden?

Wat mij betreft een hele bijzondere; een rondreis met 7?!! Familieleden door de USA!!Hoe leuk is dat!

Samen met mijn vader, moeder, 3 nichten van mijn moeder, aangetrouwde neef van mijn moeder en hun dochter gaan we rondreizen.

2 RV’s (campers) gehuurd en daar gaan we van Denver naar San Fransisco. Inmiddels hebben we alles wel zo een beetje op orde; tickets, camperhuur, kampeerplaatsen en hotels. Kortom we zijn er klaar voor! Nu nog een paar weken wachten en dan gaan we aan ons grote avontuur beginnen.

Omdat we met zo een grote groep zijn en 6 dames en 2 heren verwachten we wel wat vragen van de spontane en nieuwsgierige Amerikanen. Daarom laten we t-shirts maken met tekst en uitleg achterop... oh wat een voorpret hebben we hier al om gehad. Onze campingoutfit voor ‘s avonds en in het vliegtuig hebben we dus al ;-).

Voor de volgers van deze blog die alle reisgenoten niet kennen ook de uitleg;

Groepsnaam: THE DUTCHEES

Jolanda Sterkenburg = The Sister Of The Wife Of The Chief

Astrid van Londen = The Sister Of The Wife Of The Chief

Linda Rutters = The Daughter Of The Chief

Debbie Simons = The Daughter Of The Boss

Kortom, zien jullie iets in het nieuws of op social media voorbijkomen over gekken Nederlanders: de kans bestaat dat wij dat zijn LOL.

Iedereen heeft zo al zijn taken toegewezen gekregen, want ja met 8 man moet dat denk ik wel. En jullie raden het al; ik doe het reisverslag online :-).

Kortom via deze blog gaan we proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen en hopen we de thuisblijvers zo ook een beetje van onze bijzondere reis mee te laten genieten.

Tot Snel!

1. Dennis:
    14 augustus 2018
    Dat wordt weer lachen, gieren, brullen! Kijk alweer helemaal uit naar de verhalen. Veel plezier allemaal!!!!

Greetz,

D.
  2. Chantal:
    14 augustus 2018
    Hi meis, ik kan niet wachten om je verhalen te gaan lezen. Zet hem op Dutchees.... maak er een mooie reis van! Veel plezier!
    Liefs, Chantal
  3. Bianca:
    Whahahaaaha
    Dat is al een mooi begin van jullie verslag!
    Ik kan niet wachten op jullie vermaken. Veel plezier en een goeie Reis alvast!
  4. Annelies:
    14 augustus 2018
    Super leuk zeg! Voorpret en voorbereiding zijn dan ook het halve werk. Heel veel plezier met elkaar! Ben al benieuwd naar de fotos die erbij gaan horen :)
  5. Marian:
    14 augustus 2018
    Volgens mij kan de vakantie nu al niet meer stuk haha.
    we gaan jullie verhalen hier uiteraard volgen.
    Maak er een mooie bijzondere reis van met de familie.
    het aftellen is begonnen.......
    Heel veel plezier met zn alle.

liefs Marian
  6. Jan Willems:
    14 augustus 2018
    Geweldig dat idee vd T shirts.
    Ben benieuw naar alle avonturen
  7. Ans en Peter Diemers:
    15 augustus 2018
    De voorpret zit er al in en ja ook wij gaan jullie belevenissen volgen!
  8. Wim en Marianne:
    15 augustus 2018
    De voorpret zit er al goed in bij jullie.
    Het avontuur kan dus eigenlijk al niet meer stuk.
    Leuk idee van de T shirts.
    Wij volgen met plezier jullie reisverslag.
  9. Willy en John:
    18 augustus 2018
    Hey Bunch,
    Wij willen wel een foto zien op de blog waar jullie allemaal staan met de T-shirts aan....!!!!
    Kan veel volgers kunnen hebben (op facebook of youtube)
    Groeten vanuit een vuurgevaarlijk en smokey BC
  10. Rene en Ann:
    21 augustus 2018
    We zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen ,leuk dat we dat op deze manier kunnen gaan volgen.
  11. Janneke en Adrianne Bleeker:
    22 augustus 2018
    Heel veel plezier in Amerika wij gaan jullie volgen en natuurlijk HEEEEEEEEL goed voor Gemma zorgen. Paardengroetjes ook van Janneke
  12. Paula:
    28 augustus 2018
    Heel veel plezier en heel veel genieten van deze bijzondere familie-reis.
    Ook de Apeldoorners volgen Jol en jullie gezamenlijke Amerikaanse avonturen😃.
  13. Willy en John:
    28 augustus 2018
    it giet oan........ Voor jullie.
    Wij zijn op weg naar Toronto binnenkort.
    Volgende week is het weer voorbij.
    Heel spannende tijden voor jullie en wij hopen dat jullie geen last krijgen van de rook die jullie kant op trekt.
    Wij hebben onze portie gehad, uch uch uch....
    Gerookt vlees zal ik het maar noemen.
    Heel veel plezier van ons beiden en tot blogs....

W en J
  14. Brit Lemmers:
    Heeeeel veel plezier😘😘😘
    Brit
  15. Jolanda Puijk:
    Hoi Astrid, en de rest v d 🧀DUTCHEES😂
    Vanaf de Lekdijk wensen we jullie heel veel plezier! , jullie zijn nu lekker aan het ✈️ Op naar de USA we gaan jullie zeker volgen! We kunnen niet wachten op de 📷....goede reis allemaal! 🚎🚎
  16. Annemarie:
    31 augustus 2018
    Heel veel plezier met z'n allen!! Maak er een mooie reis en geniet ervan! Ik ben weer benieuwd naar de reisverslagen. 🌎🗽🚌🚙
  17. Lily Vos:
    1 september 2018
    Heel veel plezier en geniet met z'n allen
  18. Willy en John:
    1 september 2018
    Wauw Astrid, je hebt echt je doop gehad voor je eerste keer.
    Maar glansrijk doorstaan...proficiat...je hoort er nu ook bij.
    En lastige mensen,ja..helaas....die zijn er vaak en overal...maar gelukkig zijn er ook heel veel leuke mensen.
    Veel plezier en geniet er van....wij zijn nu in Toronto.groetjes .