San Diego dag 2

6 oktober 2023 - San Diego, California, Verenigde Staten

Na een prima nacht waren we toch weer vroeg wakker, maar we hebben heerlijk liggen snoozen en zeer rustig opgestaan.

Aan de overkant van het hotel zit een koffie tentje en daar hebben we toch een lekkere AcaiBowl gegeten! Lekker gezond en heel hip haha.

Op de planning van vandaag staat de San Diego Zoo. En als wij denken dat bij ons een dierentuin al duur is, nou hier was het goedkoopste kaartje 67 dollar! Maar goed, toch gedaan en moet zeggen was het geld ook wel waard. Qua verblijven voor de dieren vonden wij het allemaal wel wat klein, maar de aanleg  is prachtig. Je loopt eigenlijk door een botanische tuin, echt mooi en ook fijn met veel schaduw. Het was 29 graden dus het was flink afzien en puffen. Met de blaren van gister rustig aan gedaan.

Maar er was een bus tour waar we al het halve park mee gezien hebben. Want het is echt heel groot! En we hebben ook de kabelbaan genomen die je van de ene naar de andere kant brengt. Heel fijn!

Om 3 uur hadden we het weer voor gezien gehouden. Met de taxi naar het hotel en daar even bijgekomen. Aan het begin van de avond zijn we nog even naar de 7Eleven gegaan om wat snacks voor aan boord te kopen en hebben we met prachtig uitzicht bij een Mexicaans restaurant gegeten. Makkelijk ook aan de overkant van het hotel dus ver lopen hoeft niet meer.

Nu douchen en lekker relaxen en morgen stappen we op de boot. Benieuwd wat dat weer voor een avontuur gaat zijn om er alleen al op te komen en alles te vinden.

Maar San Diego kunnen ze ons niet meer afpakken, dat was echt leuk!

Lieve groetjes

Deb

1. Chantal:
    San Diego was echt heel leuk! Op naar volgende avonturen. 😃
  2. Bianca:
    Klinkt goed dames!
    En nu op naar de boot en naar nieuwe avonturen. Super leuk ook weer om mee te kunnen lezen 😘
  3. Nicolien en cees:
    6 oktober 2023
    Heel veel plezier op de boot ben heel benieuwd fijne reis verder
  4. Teus en Sijja:
    6 oktober 2023
    Goedemorgen Debbie en vriendin. Zo te horen hebben jullie het heel goed . Naar het volgende avontuur dan maar ha ha lieve groet Sijja en Teus fijne dag vandaag.😘
  5. Nellie:
    6 oktober 2023
    Op naar het nieuwe avontuur
    Veel plezier 🛳️
  6. Johan van der Velde:
    6 oktober 2023
    Nu gaat de echte reis pas beginnen geniet ervan en we zien je berichten en foto’s wel tegemoet
  7. Willy en John:
    6 oktober 2023
    Ben benieuwd hoe het schip gaat bevallen, daar zal ook van alles te zien en te doen zijn.
    Heel veel plezier en we kijken uit naar je verhalen op het 💦 ( water).
  8. Wim en Marianne:
    6 oktober 2023
    Goedemorgen jullie tweetjes, fijn dat jullie al leuke dagen hadden.
    En nu dan de spannende bootreis.Heel veel plezier!
  9. Ed Simons:
    6 oktober 2023
    Nou zeker leuk die stad en nu op naar het water van Neptunes en dat bootje 😉 Lekker avontuurlijk zo.👨🏼‍✈️🛥️🚢
  10. Conny de Ruiter:
    6 oktober 2023
    Schip vinden en váren maar.
    Veel plezier alvast.