Reacties

Reacties 51 - 100 van 141

Naam Reactie Datum
Chantal Ik ben trots op je hoor. Had het zelf ook niet breed… 9 nov. '19
Cees en Nicolien Echt mooie foto's ben zeer benieuwd naar de rest… 9 nov. '19
Debbie Simons Nou mam ik heb ook niet heel veel gezien maar recht… 9 nov. '19
Marja Wat een mooie foto’s weer, echt Japans en ja, als… 9 nov. '19
Cees en Nicolien Blij dat jullie goed geslapen hebben en ik geloof… 8 nov. '19
Willy en John Je moet niet kortbij meekijken want dan ga je draaien,… 8 nov. '19
Pa Duidelijk waarom dat de trein "Kogeltrein"… 8 nov. '19
Annelies Leuk he, stempels verzamelen....veel plezier nog! 8 nov. '19
Chantal Was weer een mooie dag! 🇯🇵 8 nov. '19
Wim en Marianne Mooie foto,s. Zeker de moeite waard na zoveel indrukken… 7 nov. '19
Nellie Wat weer een leuk verhaal en leuke foto's 7 nov. '19
Willy en John Oh jee, ben benieuwd of je rug morgen geen protest… 7 nov. '19
Pa En inderdaad weer leuke en grappigge foto's. 7 nov. '19
Cees en Nicolien Hele leuke foto's en idd ben benieuwd morgen… 7 nov. '19
Marja Leuke foto’s weer en zoals je al schrijft; ben benieuwd… 7 nov. '19
Cindy Leuk hoor! 6 nov. '19
Willy en John Hay jullie twee, ik moet zeggen wij hebben eigenlijk… 6 nov. '19
Cees en Nicolien Heel bijzonder zo ver weg en toch thuis knap nagemaakt… 6 nov. '19
Pa Wel raar daar om er te wandelen zo ver weg en toch.....!… 6 nov. '19
Marja Geweldig !!! Knap nagemaakt en die kleuren: wel een… 6 nov. '19
Wim en Marianne Wat hebben jullie tweetjes het geweldig naar jullie… 5 nov. '19
Pa Nu ben ik wel benieuwd geworden naar de kunsten van… 5 nov. '19
Pa Nou dan laat ik mij eens verassen van het hoe en wat… 5 nov. '19
Cees en Nicolien Heel bijzonder allemaal en mooie brug 😂al met al… 5 nov. '19
Marja En alweer een bijzondere dag voor jullie, maar goed… 5 nov. '19
Nellie Heel veel plezier in Japan 4 nov. '19
Jan Willems Mooi om weer te lezen al jullie avonturen en indrukken.… 4 nov. '19
Ans Diemers Zo dames, weer genoeg meegemaakt en die onverwachte… 4 nov. '19
Pa Als ik het goed begrijp gaat alles voortreffelijk… 4 nov. '19
Willy en John Hay reizigers, geweldige reis zoveel te zien. Zijn… 4 nov. '19
Cees en Nicolien Wat een leuk verhaal weer maar auto's lelijker… 3 nov. '19
Doreen "PPS De auto’s in Japan zijn echt ronduit lelijker… 3 nov. '19
Nellie Goede reis naar Japan en ben benieuwd naar jullie… 3 nov. '19
Marian Jullie eerste week is al weer voorbij gevlogen jeetje… 3 nov. '19
Wim en Marianne Wat hebben jullie al een bijzondere week gehad in… 3 nov. '19
Marja Jeetje wat een reis weer, respect. Ben benieuwd wat… 3 nov. '19
Chantal Op naar nieuwe avonturen in Japan! 😃 3 nov. '19
Jan Willems Mooi om jullie ervaringen en indrukken te lezen. Nu… 3 nov. '19
Bianca Wauw! Wat een mooie foto's weer en zo leuk om… 3 nov. '19
Willy en John Wat een mooie foto's en wat een kleuren. Wie… 2 nov. '19
Mariska Erg leuk jullie verhalen te lezen en foto’s te zien!… 2 nov. '19
Pa Ja zo’n ijsje mmmm is dat in te vriezen?🙃 Veel… 2 nov. '19
Marja Wat een geweldige dag weer en mooie foto’s. Hebben… 2 nov. '19
Cees en Nicolien Ziet er mooi uit en het ijsje ook ik denk dat edje… 2 nov. '19
Ans Diemers Geregeld weer een vakantieverhaal en de foto’s van… 2 nov. '19
Chantal Zuid-Korea was top! Wat een leuk land. Nu op naar… 2 nov. '19
Cindy Goede doorreis naar Japan dan!! 2 nov. '19
Cees en Nicolien Ha ha hilarisch die krulspelden heel leuk en knap… 1 nov. '19
Cindy Ge-wel-dig dat Shrekmaskertje, hahaa! Wil ik ook!!… 1 nov. '19
Willy en John Tja, die foto’s, als dat nog maar goedkomt.....denk… 1 nov. '19
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

 « Vorige 1 2 3 Volgende »