Reacties
Reacties 51 - 100 van 141
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Chantal | Ik ben trots op je hoor. Had het zelf ook niet breed… | 9 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Echt mooie foto's ben zeer benieuwd naar de rest… | 9 nov. '19 |
| Debbie Simons | Nou mam ik heb ook niet heel veel gezien maar recht… | 9 nov. '19 |
| Marja | Wat een mooie foto’s weer, echt Japans en ja, als… | 9 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Blij dat jullie goed geslapen hebben en ik geloof… | 8 nov. '19 |
| Willy en John | Je moet niet kortbij meekijken want dan ga je draaien,… | 8 nov. '19 |
| Pa | Duidelijk waarom dat de trein "Kogeltrein"… | 8 nov. '19 |
| Annelies | Leuk he, stempels verzamelen....veel plezier nog! | 8 nov. '19 |
| Chantal | Was weer een mooie dag! 🇯🇵 | 8 nov. '19 |
| Wim en Marianne | Mooie foto,s. Zeker de moeite waard na zoveel indrukken… | 7 nov. '19 |
| Nellie | Wat weer een leuk verhaal en leuke foto's | 7 nov. '19 |
| Willy en John | Oh jee, ben benieuwd of je rug morgen geen protest… | 7 nov. '19 |
| Pa | En inderdaad weer leuke en grappigge foto's. | 7 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Hele leuke foto's en idd ben benieuwd morgen… | 7 nov. '19 |
| Marja | Leuke foto’s weer en zoals je al schrijft; ben benieuwd… | 7 nov. '19 |
| Cindy | Leuk hoor! | 6 nov. '19 |
| Willy en John | Hay jullie twee, ik moet zeggen wij hebben eigenlijk… | 6 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Heel bijzonder zo ver weg en toch thuis knap nagemaakt… | 6 nov. '19 |
| Pa | Wel raar daar om er te wandelen zo ver weg en toch.....!… | 6 nov. '19 |
| Marja | Geweldig !!! Knap nagemaakt en die kleuren: wel een… | 6 nov. '19 |
| Wim en Marianne | Wat hebben jullie tweetjes het geweldig naar jullie… | 5 nov. '19 |
| Pa | Nu ben ik wel benieuwd geworden naar de kunsten van… | 5 nov. '19 |
| Pa | Nou dan laat ik mij eens verassen van het hoe en wat… | 5 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Heel bijzonder allemaal en mooie brug 😂al met al… | 5 nov. '19 |
| Marja | En alweer een bijzondere dag voor jullie, maar goed… | 5 nov. '19 |
| Nellie | Heel veel plezier in Japan | 4 nov. '19 |
| Jan Willems | Mooi om weer te lezen al jullie avonturen en indrukken.… | 4 nov. '19 |
| Ans Diemers | Zo dames, weer genoeg meegemaakt en die onverwachte… | 4 nov. '19 |
| Pa | Als ik het goed begrijp gaat alles voortreffelijk… | 4 nov. '19 |
| Willy en John | Hay reizigers, geweldige reis zoveel te zien. Zijn… | 4 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Wat een leuk verhaal weer maar auto's lelijker… | 3 nov. '19 |
| Doreen | "PPS De auto’s in Japan zijn echt ronduit lelijker… | 3 nov. '19 |
| Nellie | Goede reis naar Japan en ben benieuwd naar jullie… | 3 nov. '19 |
| Marian | Jullie eerste week is al weer voorbij gevlogen jeetje… | 3 nov. '19 |
| Wim en Marianne | Wat hebben jullie al een bijzondere week gehad in… | 3 nov. '19 |
| Marja | Jeetje wat een reis weer, respect. Ben benieuwd wat… | 3 nov. '19 |
| Chantal | Op naar nieuwe avonturen in Japan! 😃 | 3 nov. '19 |
| Jan Willems | Mooi om jullie ervaringen en indrukken te lezen. Nu… | 3 nov. '19 |
| Bianca | Wauw! Wat een mooie foto's weer en zo leuk om… | 3 nov. '19 |
| Willy en John | Wat een mooie foto's en wat een kleuren. Wie… | 2 nov. '19 |
| Mariska | Erg leuk jullie verhalen te lezen en foto’s te zien!… | 2 nov. '19 |
| Pa | Ja zo’n ijsje mmmm is dat in te vriezen?🙃 Veel… | 2 nov. '19 |
| Marja | Wat een geweldige dag weer en mooie foto’s. Hebben… | 2 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Ziet er mooi uit en het ijsje ook ik denk dat edje… | 2 nov. '19 |
| Ans Diemers | Geregeld weer een vakantieverhaal en de foto’s van… | 2 nov. '19 |
| Chantal | Zuid-Korea was top! Wat een leuk land. Nu op naar… | 2 nov. '19 |
| Cindy | Goede doorreis naar Japan dan!! | 2 nov. '19 |
| Cees en Nicolien | Ha ha hilarisch die krulspelden heel leuk en knap… | 1 nov. '19 |
| Cindy | Ge-wel-dig dat Shrekmaskertje, hahaa! Wil ik ook!!… | 1 nov. '19 |
| Willy en John | Tja, die foto’s, als dat nog maar goedkomt.....denk… | 1 nov. '19 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Jan Willems: Fijn om jullie gevolgd te…
- Annelies: Nu alweer voorbij??!! zo…
- Corrie vd Plaat: Bedankt dat je ons mee op…
- Nellie: Wij hebben ook genoten van…
- Ans Diemers: Fijn dat jullie het zo naar…
Alle reacties »