De grote reisdag

4 oktober 2023 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag was het dan zo ver. Na een wat warme en ook onrustige nacht waren we voor de wekker wakker. Lekker op het gemak gedoucht en ontbeten. Dat is toch wel een feestje hoor!

Daarna nog even laatste spulletjes gepakt en in de shuttle naar Schiphol gestapt.

Daar koffer afgegeven, ging super snel, de security (geen rij) en de douane, daar was het drukker ;-)

Natuurlijk ruim op tijd en wat winkeltjes langs gelopen, broodje gegeten en dan is het ook weer snel tijd om te boarden.

Wij hadden TOP plekken, halverwege, op de vleugen en net met zijn tweetjes ipv 3. Moet zeggen United, top service. Heb nog nooit zo vaak drinken en snacks aangeboden gekregen. Ook netjes op tijd geland. We hadden 2 uur om over te stappen. Dat is toch altijd spannend. Maar ook dat hebben we gered. Koffer weer pakken, weer opnieuw afgeven en naar de gate. En daar alweer tijd om gelijk in te stappen.

Ook naar San Diego was de vlucht prima, wat ruig op het eind, maar ook eerder geland, heel fijn.

Daar aangekomen hoef je nergens meer langs dus alleen op de koffers wachten en ook die kwamen snel. Twijfel toen voor shuttle vh hotel (wachten) of toch taxi. Maar we stonden bij de taxi en toen kwam de shuttle. Daar ingestapt en we stonden zo bij het hotel. En wat is de stad mooi verlicht!

Nog even snel in de bar een snackje en drinken gedaan en nu douchen en naar bed! We zijn nu toch al 24 uur wakker, dus denk dat wij wel lekker slapen!

Weltrusten!

Debbie

1. Bianca:
    4 oktober 2023
    Wat fijn dat de reis zo voorspoedig verlopen is. Slaap lekker!
  2. Cindy:
    4 oktober 2023
    Geniet ervan met z'n tweetjes! Dan genieten wij hier thuis een beetje met jullie mee.
  3. Johan van der Velde:
    4 oktober 2023
    Debbie geniet van je vakantie en ik ga je weer volgen en ben benieuwd wat je nu weer gaat meemaken
  4. Wim en Marianne:
    4 oktober 2023
    Mooi dat alles goed verlopen is met de reis. Nu dan lekker ontspannen slapen.
  5. Mariska:
    4 oktober 2023
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier samen deze reis!
  6. Teus en Sijja:
    4 oktober 2023
    Zo dat is goed gegaan is heel fijn en dan nu maar naar het schip en dan is het genieten begonnen.
  7. Ed Simons:
    4 oktober 2023
    Goed om te weten dat alles goed ging.
    Mooie foto van brug in SF👍🏻
    Veel plezier geniet er van😘
  8. Marja:
    4 oktober 2023
    Fijn dat alles goed gegaan is, nu genieten van SAN Diego en daarna de boot op voor de volgende avonturen.
  9. Willy en John:
    4 oktober 2023
    Net je verslag gelezen, weer lekker uitgebreid zoals altijd, fijn om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad.Geniet van een goede nachtrust en dan de volgende stap.
  10. Jan Willems:
    4 oktober 2023
    Veel plezier nog daar Debbie!
  11. Chantal:
    4 oktober 2023
    Nu kan de vakantie echt beginnen! ☺️