Terug naar Cairns

6 december 2014 - Cairns, Australië

Vandaag zijn we met het shuttle busje terug naar Cairns gegaan. Eenmaal aangekomen kwam Annelies erachter dat er een grote scheur in haar tas zat en morgen moeten we weer vliegen. Niet handig dus.

Op naar het winkelcentrum, wat overigens geen straf was gezien de hitte! Daar gelijk een koffer gekocht en geluncht. Daarna terug naar het hotel en naar de Lagoon gelopen.

De lagoon is een openbaar, gratis zwembad waar het lekker druk was. Daar hebben we lekker gezeten en rondgewandeld. De wolken hebben er heel de dag zeer dreigend uit gezien en ja hoor, nu regent en onweert het enorm! Gelukkig zijn we net op tijd terug op onze kamer. Koffers weer ingepakt en morgen om 5.30 worden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan.

We vliegen naar Uluru (Ayers Rock) en gaan we Queensland verlaten. Het was hier prachtig! Het is net gelukt om wat foto's te uploaden dus kan ik jullie een beetje jaloers maken :-P

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tante Ria +Wil:
    6 december 2014
    Wat is dit prachtig Leuk dat ik alles kan lezen
    geniet er van
  2. Marja:
    6 december 2014
    De foto's zien er goed uit, idd om jaloers op te worden. Goede vlucht verder en we lezen wel weer de volgende avonturen bij de aboriginals. XXX pama
  3. Tante Marianne en oom Wim:
    6 december 2014
    Het lijkt alsof je ons een beetje meeneemt op jouw
    avontuurlijke en prachtige reis. Prachtige foto"s.
    En jullie moeten nog heel veel gaan bekijken!
    Nog heel veel plezier en geniet er vooral van.
    groeten oom Wim en tante Marianne.
  4. Dennis:
    7 december 2014
    Hey dames, ziet er super gaaf uit! Goede vlucht weer en veel plezier! Groeten Dennis (en mijn twee meide ;-) )