Naar Sydney

27 december 2014 - Sydney, Australië

Vandaag afscheid genomen van de Blue Mountains en ons hutje met prachtig uitzicht. Op naar Sydney.

We zijn onderweg nog bij wat uitzichtpunten gestopt en hebben ook nog door wat dorpjes in de mountains gereden. Maar toen moesten we echt naar Sydney toe om op tijd te zijn om de auto in te leveren.

Het was vrij druk onderweg. Niet vanwege gewone drukte, nee bij iedere shopping mall. De grote uitverkoop is namelijk op 2e kerstdag gestart en duurt t/m zondag. Echt waar, heel Australië is aan het winkelen, files voor iedere mall en wij maar stressen. Uiteindelijk ging het vrij snel de stad in en hadden we het hotel gevonden. Maar we hadden nog maar 15 minuten om de auto in te leveren. Het was dichtbij dus dan toch maar eerst inleveren en lopen met alle bagage naar het hotel.
Pff we hebben het gevonden (na 1 keer verkeerd te zijn gereden) en toen sjouwen met de koffers. Maar het is ook nog erg heuvelachtig! En uitgerekend wij moesten weer naar boven natuurlijk.... Maar goed, we zijn er! Klein hotel, kleine kamer, en echt in het centrum, dus prima.

We hebben net nog een stuk door het centrum gelopen en gaan morgen lekker winkelen, want ja die kortingen willen wij ook zien :-p. Dan morgen aan het eind van de dag de Harbour Bridge beklimmen....spannend! Want we hebben hem van een afstand gezien, en hij is echt HEEELLLL HOOOOGGG bbbrrrr.

We proberen af en toe weer even online te zijn en gebruikt te maken van het gratis WIFI her en der. Het is er wel veel, maar niet altijd goed.

Groetjes!

1. Mariska:
    28 december 2014
    Blijft leuk om jullie verhalen te lezen! En jammer hè Deb dat er niet altijd een man (griek) in de buurt is om je koffers te sjouwen!
    Lijkt me echt wel super eng als je het zo leest om die brug te beklimmen, maar wel een unieke kans.
    Veel plezier nog en groetjes uit het koude winterse witte Nederland!
    Xx
  2. Nicolien en cees:
    28 december 2014
    Succes met de uitverkoop en heeeeeel veel plezier en succes op de brug sterkte er mee maar het is wel uniek dus geniet er van gr cees en nic
  3. Marian:
    28 december 2014
    geweldig om jullie verhalen te lezen en mee mogen te beleven.
    nog paar dagen genieten daar en dan terug naar het koude kikkerlandje.... wat nu wit is en spek glad
    succes met de uitverkoop hoop dat je wat leuks kan scoren.
    succes met het beklimmen van de brug.
    heel veel plezier nog.

liefs marian
  4. Willy en John:
    Hallo Meiden,

Eindelijk Sydney...
    Wat valt er nog te zeggen, hier is het winter de sneeuw lag circa 10 cm hoog en wij hopen dat het bij jullie wel mooi weer is.
    Don't worry, mate..... het valt mee op de brug. Willy heeft hoogtevrees maar voelde zich veilig op de brug ( ze zou het meteen weer doen).
    Laat wel foto's maken boven op de brug, leuk om terug te zien.
    Heel veel plezier daar en laat nog wat foto's van Sydney zien.

Willy en John