Blue Mountains

26 december 2014 - Blue Mountains National Park, Australië

Allereerst allemaal hele fijne kerstdagen! Het is een beetje laat maar EINDELIJK hebben we even internet bij McDonalds en heb ik dus ook heel veel mensen gebombardeerd met alle reisverhalen vanaf Canberra. Dus jullie hoeven je niet te vervelen met de kerst :-).

Voor ons is de tweede kerstdag al richting het einde aan het gaan. We zijn net naar Jenolan Caves geweest. Het was een leuk tochtje en heel erg haarspeldbochten naar beneden en ineens rijdt de weg door een grot heen. We hebben daar een makkelijke en korte tour door de grotten gedaan van 1 uur. Was leuk, Limestone grotten met ondergronds riviertje etc etc. Via een andere weg zijn we weer terug gereden en ook een stukje onverwacht off road (wat niet mag van de verhuurder, maar goed). Nu dus ff een pittstop bij de Mac en zo weer naar huis om het tweede kerstmaal te maken.

Morgen gaan we naar Sydney waar we de rest van de vakantie nog zullen verblijven. We rijden dan ook nog langs veel uitzichtpunten in de Blue Mountains, en het is echt mooi hier! En dan de drukke stad in, het hotel zoeken, uitladen en auto inleveren.....

Ben benieuwd! Hopelijk hoeven jullie niet weer lang te wachten op een update... ik doe mijn best.

Vrolijke kerstgroet en liefs!!

1. Bianca:
    26 december 2014
    Heerlijk wakker worden op 2e kerstdag en in bed al jullie verhalen lezen ;-).
    Zo te lezen hebben jullie weer ontzettend veel gezien en genoten. Veel plezier nog jullie laatste dagen in Sydney! Wanneer komen jullie weer naar huis?
    Liefs Bianc
  2. Tante Marianne en oom Wim:
    26 december 2014
    Fijn weer iets te horen van jullie, vooral genieten van de laatste dagen en zet hem op voor de jaarwisseling!
    Groetjes uit Kerkrade.
  3. Willy en John:
    26 december 2014
    Merry Christmas,over dat treintje gesproken,WIJ hebben dat van boven naar beneden gedaan,dus wij zijn helden in jullie ogen, jippy,het is daar inderdaad prachtig,als je bij de three sisters bent kun je ook kiezen om met de trap naar beneden te gaan, hebben we ook gedaan,nog enger,haha.
    De harbour district in Sydney daar moet je zeker zijn,is van alles te doen,en the Rocks moet je ook niet vergeten, ons persoonlijk viel Bondi Beach tegen,(daarentegen zijn jullie natuurlijk een stuk jonger) we zagen geen berichten meer en dachten dat jullie een paar leuke kerels waren tegen gekomen en ons hier in Nederland waren vergeten.Veel plezier in Sydney en blijf vooral foto's maken.Willy en John. Je vader en moeder komen over een uurtje,we gaan lekkere Limburgse vlaai eten.groetjes aan jullie beiden.
  4. Chantal:
    Hoi Deb!
    Voor jullie ook een heerlijk kerstfeest meiden. Wat een bijzondere kerst beleven jullie dit jaar!
    Fijn dat je weer kon plaatsen, ik heb je verhalen de afgelopen dagen echt gemist.

Zo te lezen vermaken jullie je nog prima en genieten jullie van dit gave land incl. spannende spinnen etc. Hahaha.

Veel plezier nog en fijne kerst daar!
    Chan
  5. Nicolien en cees:
    26 december 2014
    Wij dachten dus ook chips geen berichten mer maar vanmorgen kwamen er 10 binnen lekker ziten lezen erg gezellig jullie ook fijne kerstdagen al heb ik begrepen dat dat bij jullie al weer voorbij is nou ja op naar het oud en nieuw heel veel plezier en ben zeer benieuwd naar de foto's (van de spin)
    Bah bah groetjes cees en nicolien xxx
  6. J.J.P. Willems:
    27 december 2014
    Geweldig Deb Wat een mooie ervaringen. Hoop dat je nog een fijne tijd beleefd en dadelijk nog een spetterende (vuurwerk) afsluiting met de jaarwisseling

Groetjes Jan