Port Douglas

3 december 2014 - Port Douglas, Australië

Op naar Port Douglas

Na een heerlijk lange nacht vroeg wakker geworden en klaar voor een nieuwe dag!

Eerst een ontbijtje gekocht bij de mini-markt op de hoek en lekker opgegeten in het hotel. De prijzen hier zijn wel duur zeg! Daarna tas weer ingepakt en op naar Port Douglas.

Met de bus naar Clifton Beach waar we opgewacht werden door Joost. Joost (verre familie laten we maar zeggen) vond het leuk als we even langskwamen op weg naar Port Douglas, dus dat hebben we gedaan:-). Daar heerlijk buiten gezeten, gekletst wat gedronken en in de lokale shopping mall gegeten, samen met dochter Samantha. Daarna weer terug naar zijn huis, waar zijn vrouw inmiddels ook was na haar werk en nog een lekker bakje koffie gedaan. Vervolgens zijn Joost en Marian zo aardig geweest on naar ons hotel in Port Douglas te brengen via de nodige omleidingen om ons leuke uitzichten te laten zien! Wat een mooie kustlijn heb je hier zeg! Als je landinwaarts kijkt zie je weer gelijk het groen.

Na het inchecken in het hotel hebben we gelijk voor de komende 2 dagen excursies geboekt. Morgen gaan we de hele dag op pad naar het regenwoud en overmorgen gaan we aan het einde van de dag snorkelen vanaf een klein eilandje en zien we zonsondergang vanaf het water (als het goed is).

Nu hebben we weer even gegeten en komt de jetlag weer aardig boven. Kortom weer tijd om lekker te gaan slapen want morgen worden we om 7.30 uur weer opgehaald voor een drukke dag.

Groetjes,
Debbie

1. Marja:
    3 december 2014
    Wat een heerlijk begin van de vakantie zo lekker verwend worden op de eerste dag. Leuke vooruitzichten voor de komende dagen, maak maar mooie foto's en vooral genieten jullie beiden.
    Groetjes pa en ma
  2. Willy en John:
    4 december 2014
    Hay,wat leuk dat jullie bij Joost en Marianne zijn geweest,hebben jullie al mooie foto's of heb ik alweer niet goed gekeken?
    Moet nog veel leren,haha.Je weet wie dit is,niet John dus.