Amsterdam - Cairns

2 december 2014 - Cairns, Australië

Na zo een 28 uur vliegen en overstappen zijn we dan eindelijk aangekomen in Cairns! Wat een vlieguren zeg! En nee, het valt niet mee. De overstappen zijn gelukkig allemaal heel strak en goed gegaan. We hebben dus niet lang hoeven wachten en overal konden we gelijk door in het volgende vliegtuig.

Eenmaal aangekomen in Cairns kwam de vochtige hitte ons al tegemoet. Het is hier 31 graden met redelijk veel bewolking en zo een 60% luchtvochtigheid volgens de taxichauffeur. Wel even wennen dus!

Gelukkig konden we gelijk inchecken in het hotel en hebben dan ook lekker gedoucht. Daarna naar het centrum gelopen, geluncht en wat boodschapjes gedaan. Helaas nam de jetlag het zo over dat we letterlijk niet stonden te tollen op de benen. Dus terug naar het hotel, 2 uurtjes geslapen en net lekker gegeten.

Nu eindelijk de snaveltjes toe.... om 20:30....

Morgen een nieuwe dag en op naar Port Douglas.

1. Ed Simons:
    2 december 2014
    Nou wij zijn blij dat alles zo voorspoedig verlopen is voor jouw en Annelies. Slaap zacht en inderdaad snaveltje toe.
    En dan....
    genieten van wat je tegemoet komt in dat verre land. Heel veel vakantieplezier gewenst vanuit het koude Nederland (2 graden brrrr).
    X Ma en Pa
  2. Mariska:
    Hoi Deb & Annelies!

Inderdaad goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen uiteindelijk in Cairns.

Maak er een super reis van met heel veel mooie foto's en vakantieverhalen!

X Maris
  3. Willy en John:
    Hallo Meiden,

Zijn blij dat alles goed verlopen is. Rust lekker uit want het wordt steeds warmer en drukker voor jullie.
    En inderdaad.............Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Gelukkig hebben we de kachel aan.
    Hebben jullie het stadstrand al gezien in Cairns??

Willy en John
  4. Chantal:
    Hoi!!
    Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Ja, gesloopt zullen jullie echt zijn. Maar je bent er!!!!!
    Heel veel plezier en nu kan het genieten echt beginnen!!

Lieve groetjes,
    Chan
  5. Ans en Peter Diemers:
    2 december 2014
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Veel plezier in dat warme land. Lekker genieten hoor !!! Leuk om jullie de komende tijd zo te kunnen volgen. Gr. Ans & Peter.