Kangeroo Island

12 december 2014 - Wirrina Cove, Australië

Vroeg op om de veerboot naar Kangeroo Island te nemen. Het waaide nogal dus het was een redelijk ruwe overtocht. Eenmaal aangekomen de bus in en een dagje eiland bezichtigen.

We zijn begonnen in seal bay. Hier leven de bijna uitgestorven Australische zeeleeuwen. We konden heel dichtbij komen dus dat was echt wel leuk!
Daarna lekker geluncht en weer door naar de Koala's. En we hebben ze in het wild dus gezien!

Vervolgens weer verder gereden door de natuur en rotsen bekeken. Bij een stop ook nog een baby Walibi gezien.

Na een lange dag toeren 's avonds de boot weer terug en nu lekker slapen.

Maar de dieren die we gezien hebben zijn dus wel heel veel: kangoeroes, walibis, koala's, leguaan (uit de bus), zeeleeuwen (2 soorten). Kortom een geslaagde dag!

1. Alie & Jan:
    12 december 2014
    Top hoor! Groeten vanuit een eveneens winderig Nederland. Veel plezier samen!
  2. Marja:
    12 december 2014
    Leuk om te horen zoals eerder geschreven ben ook ik benieuwd naar het foto journaal van je. Fijn om op deze manier jouw en Annelies te kunnen volgen.
    Groetjes
    X MaPa
  3. Nicolien en cees:
    12 december 2014
    Wat een leuke dag zo veel beesten en een koala lijkt mij zooooo leuk hier veeeel wind en veeeeeeeeel regen gr nicolien en cees natuurlijk
  4. Willy en John:
    Hey Meiden,

Jonge Kangaroo's heten altijd Joey's en heb je al eens aan een Koala geroken? ruikt lekker naar Mint (Eucalyptus).
    Wij zouden graag met jullie willen ruilen...... lekker wijn drinken en vakantie vieren...wat wil je meer.

Wees voorzichtig en tot een volgende keer

John en Willy
  5. J.J.P. Willems:
    12 december 2014
    Hier is het petweer Deb. Veel regen en harde wind. Nou geniet nog maar verder van je mooie reis en je ontmoetingen met de Australische fauna.

Groetjes Jan