Toeren en wijnproeven

11 december 2014 - Wirrina Cove, Australië

Vandaag hebben we zo een ruime 200 km gereden. We hebben eerste een mooie route gereden door de Barossa Valley. Daar een oudere wijnmakerij aangedaan wat in een heel mooi gebouw lag. Daarna door eer leuk dorpje gelopen en vervolgens naar Jacob's Creek (wijn).
Daar heb ik natuurlijk wel wat lekkere wijntjes geproefd :-) Was leuk om te zien en een mooi landgoed waar we nog hebben rondgelopen en gepicknickt.

Daarna op naar het schiereiland. Langs/door Adelaide wat wel even een tocht was met alle stoplichten. Maar uiteindelijk zitten we weer in een mooi gebied. Voor morgen een dagtocht geboekt naar Kangeroo Island. Maar voor de beesten waarnaar het eiland is vernoemd hoeven we niet meer te gaan. Het hotel waar we nu zitten komen ze gewoon voor de deur en op de golfbaan! We hebben net een stukje gelopen en daar waren ze hoor, 17 stuks, rustig aan het grazen! Afijn, heel veel foto's later maar weer terug naar de kamer.

Het was een topdag!

Nu lekker douchen en vroeg naar bed want morgen wordt een hele lange dag! En hopelijk zien we dan nog veel meer beesten....

1. Marian:
    11 december 2014
    heerlijk om te lezen dat jullie zo aant genieten zijn.
    hier ist erg slecht op het moment veel regen en extreem veel wind.
    dus wees maar blij dat je daar zit.
    veel plezier.

liefs marian