Richting Great Ocean Road

13 december 2014 - Naracoorte, Australië

Vandaag zijn we op ons gemak weer een stuk doorgereden. Onderweg weer door 2 wijngebieden gereden maar niet gestopt :-).

Halverwege de middag zijn we in het plaatsje Naracoota beland. Ingecheckt in een motel en naar het zwemmeer gegaan. Een zwemmeer is hier een openbaar zwembad met aangelegd strandje. Omdat het zaterdag is was het redelijk druk maar niet te druk. Dus we hebben tussen de locals gezwommen en lekker gerelaxt.

's avonds bij het motel een hapje gegeten en dat was toch lekker! Van de buitenkant ziet het er niet uit, maar vanbinnen was het modern en hele lekkere gerechten voor een schappelijke prijs.

Morgen gaan we weer verder naar, voor ons het startpunt van de Great Ocean Road. De kustweg die bijzonder schijnt te zijn die tot Melbourne loopt.

Groetjes!

1. Bianca:
    13 december 2014
    Jeetje zeg wat hebben jullie al veel gezien! Ik lees dagelijks met veel plezier jullie verhaal. En wat een mooie foto's ook. Veelpplezier nog voor jullie beide :-)