Door de Gibsons naar de meren

18 december 2014 - Lakes Entrance, Australië

Na ons uitgebreide Engelse ontbijt hebben we afscheid genomen van de leukste accommodatie die we tot nu toe hebben gehad! Sleuteltje onder de deurmat en gaan!

Op naar het merengebied. We hebben lekker binnendoor getoerd en zijn naar een strand gereden om daar te lunchen. Wat een luxe, helemaal alleen! Links en rechts helemaal niemand op een super groot strand!

Uiteindelijk zijn we in het plaatsje Lake Entrance aanbeland. Daar een hotel gezocht en nog even langs de winkeltjes gelopen. Het plaatsje is normaal heel druk en toeristische maar we zitten net buiten het seizoen. Via een loopbrug over een meer, loop je zo het strand op. Daar ook nog even gekeken (en was weer verlaten). Daarna een lekker visje gegeten en nu maar weer bedenken waar we morgen heen gaan.

Groetjes!!

1. Angela:
    18 december 2014
    Wat een avontuur!
    Echt heel leuk om te lezen en de foto's te zien.
    De helft zit er alweer op, maar nog een hoop dagen te gaan. Een glas is halfvol of half leeg, dus ik zou zeggen genieten!
    Groetjes, Angela
  2. Ans en Peter Diemers:
    18 december 2014
    Blijft leuk om al jullie verhalen vanuit hier een beetje mee te maken en inderdaad had ik het er met je ma over dat de helft er al weer op zit. Maar als thuisblijvers lijkt het toch snel te gaan. Geniet nog maar lekker verder van jullie avontuur, groetjes Ans en Peter
  3. Willy en John:
    19 december 2014
    Dus deze keer geen jacuzzi met Australische kerels........
    We zijn blij dat het weer weer beter is, zou jammer zijn als het daardoor verpest zou worden.
    Ja Sydney komt toch langzaam in zicht....... Maar het is een hele belevenis zeker weten, jullie zullen er geen spijt van krijgen..... Nog heel veel foto's maken hoor.

Willy en John
  4. Willy en John:
    19 december 2014
    Gaan julli ook nog naar Katoomba voor de 3 sisters? Zo lijkt het op de kaart?

John
  5. Willy en John:
    25 december 2014
    Merry Christmast voor jullie,voor ons ook geen sneeuw.Fijne feestdagen en blijf genieten.
    W en J.