Het begin en de geplande reis

21 oktober 2014

De reis waar we al meer dan een jaar naartoe leven en plannen! In november 2013 zijn de plannen begonnen, in december 2013 hebben we vrij gevraagd en in december 2014 gaan we! Australie here we come!

Samen met Annelies ga ik het avontuur aan in Australie. We hebben in de tijd dat we daar zijn natuurlijk tijd te kort, maar gaan proberen er zoveel mogelijk uit te halen. Het tropische noorden met het regewoud, het Great Barrier Reef en het tropische klimaat. Het midden met de Aboriginals, Uluru en de echte Outback. En het Zuiden met de wijnstreek, steden, stranden en niet te vergeten Sydney. En als het goed is gaan we reis onvergetelijk afsluiten met de Bridge Climb en oud en nieuw!

1. Alie & Jan:
    3 november 2014
    Hoi Debbie, wij wensen jullie samen heeeel veel plezier en natuurlijk hopen we jullie weer veilig terug te zien, maar dan is het al weer 2015. Neem maar een berg [digitale] herinneringen mee terug. We gaan jullie natuurlijk volgen, ook via deze site.
    Geniet er van samen!!!!!
  2. Nicolien en cees:
    10 november 2014
    Hoi debby en annelies
    natuurlijk gaan wij jullie ook volgen wij zijn benieuwd hoe mooi het daar is
    wij wensen jullie natuurlijk heeeeeel veeeeeeeeel plezier en een veilige reis en tot 2015 groeten en liefs cees en nicolien
  3. Willy en John:
    14 november 2014
    Hay Debbie,
    Wij wensen jou heel veel plezier in 'Down Under'.
    Wij kijken uit naar de verhalen die je zeker zult meemaken en we hopen dat je net zoveel plezier hebt zoals wij gehad hebben.
    Denk er aan om heeeeeel veeeeel water mee te nemen op je reizen.
    Tot horens...
  4. Aline:
    14 november 2014
    Nog 2 weekjes.....!!!! :)
  5. Chantal:
    26 november 2014
    Hoi meiden,
    Met gezonde jaloezie wens ik jullie een prachtige reis toe! :-).
    GENIETEN!!!!!

Lieve groetjes, Chantal
  6. Willy en John:
    27 november 2014
    Nog een paar nachtjes slapen en het is zover,wat vliegt de tijd,geniet er van,en heb je goed gekeken naar Freek Vonk wat je in ieder geval niet moet doen in de outback?
  7. Debbie:
    27 november 2014
    Nog een paar daagjes ja! Nu aftellen! En Willy: het komt vast goed, was niet van plan rare beesten van dichtbij te bekijken :-) maar we nemen zeker veel water mee!
  8. Tante Marianne en oom Wim:
    29 november 2014
    Beste Debbie,
    Wij wensen jou samen met Annelies een heel mooie en vooral plezierige vakantie . Groetjes en tot volgend jaar!
  9. Tante Ria +Wil:
    30 november 2014
    Hoi meisjes wat een onderneming.Heel veel van Nicolien gehoord
    heel veel plezier en genieten hoop veel verhalen te horen