Een nieuwe reis - Zuidelijk Afrika

30 oktober 2016 - Arkel, Nederland

Goedemorgen allemaal,

Over twee weken is het dan eindelijk zover! Zuidelijk Afrika! Ik kan niet wachten om deze fantastische reis te gaan maken.

Dit jaar ga ik samen met Chantal, Lisette en Jeroen in een groepsreis vier landen verkennen. Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe. Het zal een zware reis worden verwacht ik, aangezien we veel in safaritrucks af zullen leggen en toch wel een hele rit voor de boeg hebben. Maar goed als je wat wilt zien, moet dat ook wel. Natuurlijk hoop ik de 'big five' te zien en nog meer prachtige beesten. De natuur is denk ik ook heel afwisselend. We beginnen in de stad, dan naar de woestijn, dan een enorme delta met verschrikkelijk veel vogels en dan de prachtige watervallen.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik kan verwachten, ik ga er redelijk blanco in. Nou ja, blanco; wel goed voorbereid! Mijn toilettas(sen) zijn gister al gepakt..... veel medicijnen tegen alle kwaaltjes en de malariapillen zijn al even getest. (Had er niet heel veel last van maar ben wel erg gaan dromen! Is maar goed dat ik alleen op een kamer lig denk ik).

Deze reis verblijven we in hotels en als het goed is, is bijna overal in de lobby internet, dus zal ik jullie weer op de hoogte houden van alle avonturen via deze blog.

Lieve groet,

Debbie

1. Nicolien en cees:
    30 oktober 2016
    We gaan je zeker volgen heeeeeel veel plezier maar spreek je nog wel voor die tijd gr cees en nicolien
  2. Jan Willems:
    30 oktober 2016
    Weer een nieuwe avontuurlijke reis Debbie. Veel plezier en geniet ervan !!!!. Ik ga je volgen.
  3. Ans en Peter Diemers:
    30 oktober 2016
    Het komt nu zeker dichterbij, spannend en leuk. We zijn heel benieuwd en gaan je dus volgen die weken.
  4. Marja:
    30 oktober 2016
    Alvast veel plezier met de voorbereiding en nog meer plezier ter plaatse. We zijn benieuwd naar alle verhalen
    Groetjes pa en ma
  5. John en Willy Hendrix:
    12 november 2016
    Hoop dat je dit leest als je aankomt, heel veel plezier in Zuidelijk Afrika en pas op met de BIG FIVE, ze zijn gevaarlijker dan je denkt, dus denk eraan altijd afstand houden.........

Greetz
    Willy en John
  6. Marian:
    13 november 2016
    Het avontuur is dan eindelijk begonnen.
    Heel veel plezier en ga vooral genieten.
    Uiteraard zijn wij als thuis blijvers reuze benieuwd naar alle mooie verhalen.

lieve groet marian