Etosha NP dag 2

24 november 2016 - Etosha Np, Nambi, Zuid-Afrika

Vroeg op want we gaan naar de andere kant van het park. Qua afstand niet ver, maar we gaan natuurlijk op dierenjacht!
En ja ja, ik voel mij goed! Eindelijk weer terug bij af.

giraffen, zebra's en alles wat we gister hebben gezien (behalve de neushoorn komt langs), ook nog jakhalzen (incl kleintjes) en weer andere vogels. Oh ja, duiven zitten hier ook haha, die kom je overal tegen ;-).

Met de lunch waren we bij ons verblijf voor vannacht, een mooie lodge en super kamers! Jeetje, buitendouche, bad, leuk zwembad, echt goed. De beste van deze reis volgens de gids. We hadden even twee uurtjes rust dus een aantal het zwembad in, en Chantal en ik hebben bij het zwembad even lekker zitten keuvelen. Vervolgens zijn we rond 4 uur weer in de bus gestapt op jacht naar beesten. En tja, de leeuw kunnen we ook afstrepen!!! YES.

Vanavond hebben we lekker voor en na het eten nog wijntjes en cocktails gedronken en een super leuke avond gehad met elkaar.

Op naar morgen, de langste reisdag en naar Botswana!