Dolfijnen

12 september 2015

Vandaag gaan we met dolfijnen zwemmen!
Eigenlijk een klein beetje tegen mijn principes in, maar ik ga met dolfijnen zwemmen.
Na een ontbijtbuffet dat uitgebreid was maar, jawel, erg Amerikaans was zijn we met de bus vertrokken naar het Dolfinaria. Nog 2 mensen (waarvan 1 met een aardige kater na de Cubaanse disco..... met bingo en geen dans??!!) afgezet in het centrum en vervolgens een half uurtje rijden.
Zoals gewoonlijk, kom je er via kronkelwegen en achterafstraatjes, maar inderdaad: een klein stuk zee afgezet, meerdere bassins en een tribune. Eerst de show gekeken en vervolgens gelijk het water in met de dolfijnen. Echt heel grappig! Kusjes, dansen, knuffelen, fotoshoot alles er op en eraan. En als klap op de vuurpijl zelf 'afgevuurd' worden door de dolfijnen die jou in het water omhoog duwen. Dat was wel heel bijzonder!
Aangezien het zondag is en vandaag niets open is hebben we de middag doorgebracht aan het zwembad met een boekje, kletsen en een drankje. Het is immers ook vakantie.
's Avonds met een groep van ongeveer 11 op zoek gegaan naar een restaurant en daar in een oud landhuis gegeten.
Morgen weer een korte reis en dan 2 dagen Trinidad. De vakantie is al voor de helft voorbij! Wat gaat de tijd toch snel. Ik amuseer mij prima en de groep is en blijft best groot, er zijn niet heel veel kleine groepjes. Dat is best leuk, niemand doet moeilijk en doet lekker waar hij/zij zin in heeft.