De Great Ocean Road

16 december 2014 - Apollo Bay, Australië

Vandaag zijn we dan echt begonnen aan de Great Ocean Road, tenminste de helft.
Ieder uitzichtpunt was gewoon prachtig! Je gaat de hoek om en weer een ander uitzicht op de klippen etc. Helaas zat het weer niet helemaal mee en was het koud.
Uiteindelijk waren we net na de middag aanbeland bij de 12 Apostelen. Misschien wel het meest bekende van deze weg. Het zijn er alleen geen 12 meer, maar 11. Een aantal jaar geleden is nr 12 ingestort. Dat verbaasd me ook niet aangezien de oceaan echt enorm wild is hier. Langs dezelfde weg zijn ook heel wat scheepswrakken te zien (onder water dan).

Net na de 12 Apostelen ging het een beetje regenen. Maar toen we goed 15 minuten verder waren ging het pas echt tekeer. Het regende enorm en de temperatuur is ook teruggezakt tot 13 graden. Daar heb ik dus geen rekening mee gehouden..... ik heb dunne lange broeken bij me, 1 trui, een dun vestje....

Helaas regende het ook heel hard toen we bij een ander mooi punt kwamen dus zijn we doorgereden naar het hotel. Het dorpje is echt leuk, maar ja met regen is het een stuk minder! (en vergeet  de keiharde wind ook niet).

Kortom de regen komt nu wel heel slecht uit.... morgen ziet er niet veel beter uit en dan komt een einde aan onze tocht van de Great Ocean Road. Maar dat laat de pret zeker niet drukken!

Lieve groetjes,
Debbie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Chantal:
    Hoi!!!
    Ik geniet echt van je verhalen! Wat zien jullie lekker veel maar af en toe ook ff lekker relaxen.
    Heeeeeeeeeel veeeel plezier nog meiden!!
  2. J.J.P. Willems:
    16 december 2014
    Mooie foto,s Deb, kan niet wachten om ze allemaal te zien. Nog een hele fijne tijd en een goede reis

Groetjes Jan
  3. Tante Ria +Wil:
    16 december 2014
    hallo meisjes wat een avondturen maak je mee .wat zullen jullie veel te vertellen hebben en mooie foto,s groetjes
  4. Dennis:
    16 december 2014
    Je had dus al je kleren over elkaar heen aangetrokken om het niet koud te krijgen? :-) Verhalen zijn super leuk om te lezen. xD
  5. Aline:
    20 december 2014
    Dat zou ook echt iets voor mij zijn... 1 trui en 1 lange broek mee, zo van; het is daar toch ZOMER??!!! Lachen hoor :) maar hopelijk wordt het snel weer lekkerder!