Canberra

20 december 2014 - Canberra, Australië

Vandaag zijn we Canberra gaan verkennen. Het War Memorial, Mount Ainsle (met prachtig uitzicht over de stad), Old Parliament House, het huidige Parliament House en nog een hele sightseeing tour door de stad.

Eerlijk is eerlijk, het is een mooie stad en omdat het zaterdag was, gratis parkeren en heel rustig in een zakenstad :-).

Aan het eind van de middag zijn we nog even teruggegaan en heb ik nog lekker een boekje gelezen. Daarna besloten dat we de komende dagen tot kerst naar Hunter Valley, boven Sydney gaan. We lopen gewoon een beetje voor op ons schema :-p.

Daarna weer de stad in om te eten. En jaja bij Jamie Oliver! Gister heb ik het restaurant gezien en het waren nog schappelijke prijzen. Na een dag proberen online of telefonisch te reserveren (wat dus niet ging), langs in de hoop dat ze een plekje hadden. Gelukkig kon dat als we 45 minuutjes wachten. Prima!!

Heerlijk en uitgebreid gegeten. Echt leuk en ik helemaal in me nopjes.

Morgen dus weer in de auto naar Hunter Valley (wijngebied weer) en daar blijven we 3 nachten. Hopen dat het weer lekker blijft zodat we lekker kunnen relaxen.

Groetjes!