Naar de Bleu Mountains voor de kerst

24 december 2014 - Blue Mountains National Park, Australië

Vandaag een kort stukje toeren naar de Blue Mountains. We zijn hebben afscheid genomen van ons grote appartement en nu kijken hoe het is boven het koffiecafe en onze eerste Air BnB ervaring.

Na een mooie tocht door de bergen hebben we het cafe gevonden. Nu nog Mark de eigenaar opsporen. Het cafe was open dus daar maar naar binnen. De eigenaresse vroeg of wij het gehuurd hadden. Uhm ja. Nou ok, sleutel gekregen, instructies waar te parkeren en hoe het hek te gebruiken want binnen een uurtje ging alles op slot voor de kerst en 1e kerstdag is ze dicht.

Ok, nou wij naar boven en het is precies zoals op de foto's, gelukkig. Simpel maar een groot en schoon bed, lekker bank en stoelen, keuken met alles en enorm dakterras met tafel voor 10 personen! En heel leuk, Mark heeft in de koelkast een Christmas Pudding gezet met kookinstructies en echte cream en custard voor erbij. Leuk welkomscadeau!

Snel alles uit de auto gehaald en bedacht wat ons kerstmenu gaat worden :-). Boodschappen doen maar! Nou nog best relaxed al was het druk. Op de terugweg weer naar boven, en toen werd het helemaal mistig!! Echt potdicht. Dus nu geen uitzicht meer..... Hopelijk morgen wel, maar wat betreft het weer geven ze ook regen en onweer op. Dus we zien het wel.