Reacties

Naam Reactie Datum
Annelies Leuk om zo je te volgen hoor! Veel succes morgen..en… 1 okt. '17
Cindy Fijn om te lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt… 1 okt. '17
Ans en Peter Diemers We hebben jullie gevolgd en zo te horen was t een… 30 sep. '17
Ans en Martin Ook aan jullie bijzondere reis komt eens een eind.… 29 sep. '17
Wim en Marianne Hallo Debbie, na deze geweldige vakantie komt het… 29 sep. '17
Marja Jullie hebben weer een bijzondere reis gemaakt en… 29 sep. '17
Chantal Het was gezellig! Bedankt voor de lol en gezelligheid… 29 sep. '17
Nicolien en cees Lekker hoor nog even genieten voor jullie weer aan… 27 sep. '17
Jan Willems Klinkt Super Deb,Laat je ook de Toscaanse wijnen goed… 27 sep. '17
Wim en Marianne Dus nu ook veel van de natuur genieten, lekker ontspannen!… 27 sep. '17
Ans en Peter Diemers Zo te lezen komen jullie weer uitgerust thuis, ook… 26 sep. '17
Corrie vd Plaat Nog een fijne voortzetting van jullie vakantie, Debbie.… 24 sep. '17
Nicolien en cees Lekker hoor nog een weekje rustig aan doen geniet… 24 sep. '17
Jan Willems Veel plezier nog Deb in Toscane 24 sep. '17
Marja Dat relaxen zou ik ook maar doen na die weken waarin… 24 sep. '17
Chantal We gaan nog lekker een weekje genieten hier!!!! 24 sep. '17
Wim en Marianne Hallo Debbie, een hele ervaring rijker.voor je. Bewaar… 23 sep. '17
Ed Simons Debbie geweldig leuk om te lezen over je tocht door… 22 sep. '17
Marja Wat apart allemaal, ik ben stiekem wel een beetje… 22 sep. '17
Ans en Peter Diemers Zo zo, jullie hebben in Rome al heel veel gezien zeg… 22 sep. '17
Wim en Marianne Nou het lijkt wel topsport wat jullie doen, maar dan… 21 sep. '17
Bianca Jeetje wat klinkt dat weer goed zeg! Jullie besteden… 21 sep. '17
Ed Simons Nou dat klinkt allemaal wel fantastisch mooi dat het… 20 sep. '17
Chantal Eerste indruk is super van deze stad. Ik heb er zin… 19 sep. '17
Marja Wat een belevenissen allemaal, ik doe het jullie niet… 19 sep. '17
Nicolien en cees Leuk om jullie verhalen te lezen en ik dacht ze slaat… 19 sep. '17
Jan Willems Ha Deb, Leuk weer wat te lezen. Goed dat de cruise… 19 sep. '17
Ans en Peter Diemers Zal niet meevallen in Rome met zeebenen😀😀 Heel… 19 sep. '17
Wim en Marianne Fijn dat de cruise zo goed bevallen is.En leuk dat… 19 sep. '17
Marja Leuk om alle ervaringen op de cruise te hebben gelezen,… 19 sep. '17
Annelies Leuk om jullie weer zo te volgen hoor! Maar er nog… 18 sep. '17
Wim en Marianne Wat hebben jullie in een week al veel gezien van een… 17 sep. '17
Marian Einde van jullie cruise is in zicht. Op naar het tweede… 17 sep. '17
Bianca Jullie verhalen klinken super goed zeg! Veel plezier… 17 sep. '17
Aline Tjee, wat klinkt dat allemaal leuk! Mooie reis zeg!… 15 sep. '17
Nicolien en cees Race tegen de klok maar weer gered leuke foto's… 14 sep. '17
Wim en Marianne Nou zeg, wel buiten adem, maar toch gered ! Mooie… 14 sep. '17
Jan Willems Leuk weer wat gelezen te hebben Deb over de belevenissen.… 14 sep. '17
Ans en Peter Diemers Wat n gerace zeg om op tijd weer terug te zijn en… 14 sep. '17
Wim en Marianne Hallo Debbie, bedankt voor de felicitatie van mijn… 13 sep. '17
Marja Niet te veel port drinken in Porto 13 sep. '17
Ans en Peter Diemers Tja, Debbie, de golf van Biskaje staat er bekend om… 12 sep. '17
Nicolien en cees Ojee jammer van het zeeziek gebeuren maar was gelukkig… 12 sep. '17
Wim en Marianne Wat golven teweeg kunnen brengen! Ondanks zeeziek… 12 sep. '17
Marja Ja jammer van de genen van je vader, maar goed je… 12 sep. '17
Ed Simons Dus toch de genen van mij hahaha....! 12 sep. '17
Jan Willems Ha Debbie, Heel veel plezier en Honfleur is een prachtig… 10 sep. '17
Mariska Leuk om jullie avonturen weer te lezen! Wel jammer… 10 sep. '17
Ans en Martin Leuk om te horen. Geniet er van. 10 sep. '17
Ed Simons Leuk om te lezen hoe de reis verloopt, heel veel vakantie… 10 sep. '17