Een nieuwe reis - Cuba

22 augustus 2015 - Arkel, Nederland

Nog twee weken en dan begint mijn volgende reis weer! Cuba!!! Ik ga naar het land van de sigaren, cuba libre's, salsa, oude auto's en prachtige stranden.

Voor het eerst ' in mijn eentje' met een groepsreis. Best spannend, maar ik heb er echt onwijs veel zin in! Nieuwe mensen ontmoeten, relaxen, cultuur snuiven en hopelijk heel veen mooie herinneringen maken.  Een nieuwe lens voor mijn camera is al gekocht, dus hopelijk kunnen we die herinneringen ook mooi vastleggen :-).

Helaas is het internet, naar wat ik heb gelezen nog niet overal en heel goed beschikbaar, dus ik weet niet in hoeverre ik jullie allemaal op de hoogte kan houden. Maar ik ben zeker van plan om van alles weer leuke reisverhalen bij te houden en te plaatsen (al is het bij terugkomst). Dat is vorig jaar goed bevallen dus we blijven stug doorgaan.

Op naar het nieuwe avontuur!

Lieve groet,

Debbie

1. Chantal:
    22 augustus 2015
    Hi Deb,
    Het gaat nu inderdaad opschieten.
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik weet zeker dat je het echt heel leuk gaat hebben en gaat genieten van dit geweldige land. Net op tijd op het nog in oude staat te kunnen zien.

Ik ga je volgen!

Liefs, Chan
  2. Nicolien en cees:
    23 augustus 2015
    Leuk we gaan je weer volgen voor zo ver dat kan en dan kan jij ons weer volgen veel plezier en doe voorzichtig
  3. Marja:
    23 augustus 2015
    We zijn benieuwd naar je ervaringen, veel plezier daar
  4. Jan Willems:
    26 augustus 2015
    Ha Deb,
    Ga je volgen en ben benieuwd naar je indrukken en ervaringen.
    Take care, maar vooral veel genieten!!!!
  5. Annelies:
    4 september 2015
    Bijna, bijna, bijna! Heeeeel veel plezier gewenst en ik ga je volgen hoor!!! Groetjes Annelies
  6. Annelies:
    4 september 2015
  7. Wim en Marianne:
    14 september 2015
    Hallo Debbie, dit is dan geen flessenpost. Al flink genoten van de eerste vakantieweek? Nog heel veel plezier voor deze week. Geniet ervan.
    Groetjes Oom Wim en tante Marianne.
  8. Jan Willems:
    14 september 2015
    Ha Deb.
    En ben je al een beetje gewend in het land van rum en sigaren?Nog een fijne tijd en geniet ervan.

Groetjes Jan
  9. Wim en Marianne:
    16 september 2015
    Hallo Debbie, nu al weer anderhalve week met vakantie. Wij wensen jou nog hele fijne dagen, geniet er nog maar van.
    Groeten, oom Wim en tante Marianne