Malaga

16 september 2017 - Málaga, Spanje

Vandaag is onze laatste bestemming met de boot voor de eindbestemming, het eind komt dus in zicht.
Rond 8.00uur vanochtend zijn we aangekomen in Malaga. Tijdens het ontbijt zaten we aan tafel bij een oudere dame en heer uit Rusland maar zij wonen al langere tijd in de USA. De dame was een echte babbel en later schoven not 2 Amerikanen aan. Dus snel weg bij het ontbijt waren we niet. Zeker niet toen ze vroegen wat wij voor een werk deden en met name het werk van Chantal vonden zij wel interessant. Maar goed, het was voor het eerst dat we echt leuke mensen tegenkwamen waar we mee konden kletsen.
Om 10.00 waren we in Malaga het centrum, daar hebben we de heel dag wat rondgelopen door de straatjes en pleintjes. Het was druk, zaterdag natuurlijk. Er was ook het eind van de Malaga fashion week, dus in de grootste winkelstraat was een mega grote blauwe loper met 4 rijen dik stoeltjes aan 2 kanten, praktisch. Maar ook heel apart om zo te zien.
Als lunch hebben we lekkere tapas gegeten in een steegje en daarna zijn we op het gemak teruggelopen naar het shuttlebusje die ons de hele pier af naar de boot bracht. Op zich te lopen, maar best warm en voor een retourtje van 5 euro tobben we niet.
Aan boord hebben we even een drankje gedaan (we moeten echt nog heel veel drinken de komende 2 dagen willen we onze frisdranken kaart opkrijgen haha). Daarna zijn we een Yahtzee competitie opgestart in onze hut en even gerelaxt.
De show van vanavond had het thema ' Radio '. Allemaal bekende nummers.
De komende twee dagen zitten we op zee, dus zullen we wel meegaan met het ritme van alle dagprogramma's en op het zonnedek hopelijk lekker kunnen lezen.
Lieve groet,
Debbie