Zion - Grand Canyon

10 september 2018 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Vandaag was het opstaan voor sommige wat lastiger. Maar goed rond 7 uur waren we allemaal wakker en hebben we weer gezamelijk ontbeten.

Daarna een lange rit richting de Grand Canyon. Onderweg hebben we ons verbaasd over het uitgestrekte landschap en ineens het veranderende landschap. Prachtige uitzichten maar ook saaie lange stukken.

Onderweg hebben gepicknickt. Maar uiteindelijk hebben we de Grand Canyon bereikt en voordat we op de camping waren al een paar keer een mooie glimp op kunnen vangen.

Eenmaal op de camping was er paniek bij het inchecken, bleek iets fout met de reservering en nu staan we na een lang verhaal op 2 plekken die eigenlijk niet gebruikt worden achteraan op de camping. Maar een voordeel; het is wel rustig.

Terwijl de rest aan het inchecken was werden de chauffeurs en achterblijvers getrakteerd op 6 mannetjes herten en ook nog elken met jongen. Die lopen tussen de campers door!!

Eenmaal aangekomen hebben we spullen gepakt en gegeten. Want daarna was het snel tijd om met de shuttlebus naar een uitzichtpunt voor de mooie zonsondergang. Daar genoten en een traantje weggepinkt met zijn allen.

Terug met de shuttlebus naar de general store en daar nog wat dingetjes gehaald en toen terug in het donker met zaklampje lopen naar de camping. En nee geen enge beesten gezien.

Bij thuiskomst zat er een plattegrond met 2 nieuwe plekken tussen de deur. Dus morgen maar verhuizen. Nog ff snel een bakkie gedaan en daarna kapot moe naar bed!

Lieve groet!

1. Janneke en Adrianne Bleeker:
    13 september 2018
    Leuk autotje Linda iets voor hier?
  2. Brit Lemmers:
    Prachtig!
  3. Wil:
    13 september 2018
    Fijn om te horen dat jullie genieten
  4. Chantal:
    14 september 2018
    Jullie hebben het super met elkaar zo te lezen. Heerlijk! Wat blijft het mooi daar he?! Zo indrukwekkend en heel fijn dat jullie dit met elkaar kunnen beleven. Liefs vanuit Arkel!