Terugreis

22 september 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

VVanmorgen hebben we redelijk rustig aan gedaan. Om het af te leren zijn we in onze ‘vaste diner’ gaan ontbijten. Daarna terug naar het hotel, de koffers gepakt en na even lief de mensen van het hotel aankijken werden we naar het Bart-station gebracht.

Van daar waren we in 45 minuten op het vliegveld. We waren snel onze bagage kwijt en alles liep wel voorspoedig. Het is en blijft gewoon veel doen en opletten als je gaat vliegen.... Onze vlucht ging netjes op tijd en het instappen was even druk, maar wat wil je als je in een toestel zit met 540??!!! Mensen. De vlucht ging prima en was goed verzorgd. We zijn zelfs een uur eerder in Frankfurt geland. Dat was ook prima want we moesten daar wel langs de douane en daar stond een aardige rij. We hebben dus nog even bij onze gate zitten wachten en toen konden we echt richting Amsterdam.

Ook deze vlucht was prima. Wat we op de heenweg tegenhadden, zat nu mee laten we maar zeggen. Eenmaal op schiphol moesten we nog even op de koffers wachten maar toen die eenmaal allemaal er waren konden we naar ons ontvangscommitee.

Natuurlijk weer met wat traantjes, maar van vreugde en snel weer weg. Onze wegen zijn daar al gesplitst. Sommige zijn opgehaald anderen zijn mee terug gegaan naar Meerkerk om daar richting huis te gaan.

Al met al kunnen we wel zeggen dat het een fantastische en bijzondere reis is geweest. Nu resten de herinneringen, foto’s en video’s nog die jullie en wijzelf allemaal snel zat zullen zien.

Aan alle volgers: bedankt voor het meereizen en de leuke reacties! Want de reacties is ook iets waar wij altijd naar uit hebben gekeken.

Wie weet tot de volgende keer!

Voor nu; weltrusten, want wij zijn zo een 2 dagen al in de weer ;-)

1. Jasper:
    Ik ben blij
  2. Bianca:
    22 september 2018
    Wat fijn dat de reis voorspoedig verliep en jullie weer lekker thuis zijn.
    Ik vond het weer heerlijk om elke dag mee te kunnen genieten via de blog. Zo te lezen idd een mooie en bijzondere Reis.
    Kom maar op met je fotoboek Debbie 😉.
    Voor nu allemaal alvast welerusten!
  3. Willy en John:
    22 september 2018
    We zien de fotos graag in het fotoboek.
    Rust lekker uit en dan tot ziens.
    Gelukkig dat alles goed verlopen is
  4. Johannes Sterkenburg:
    22 september 2018
    Lekker om te lezen dat jullie weer veilg in Nederland zijn. Jullie zullen het nog vaak over deze reis hebben, ik vond het leuk om jullie te volgen.
  5. Annemarie:
    Welkom thuis!!
  6. Rene en Ann:
    22 september 2018
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuiszijn na deze voorspoedige terugreis,we kijken uit naar de foto’s 😃
  7. Lily:
    22 september 2018
    Bedankt Debbie voor je gezellige verhalen. Wij hebben genoten. Wij kijken uit naar de foto's Jolanda.
  8. Chantal:
    22 september 2018
    Welkom thuis! Bedankt voor alle leuke verhalen. Het was een feestje om met jullie mee te reizen.
  9. Marian:
    23 september 2018
    Welkom thuis. We hebben weer genoten van alle leuke verhalen. Nu lekker ff bij slapen. Tot Gauw.
  10. Cobie Lemmers:
    23 september 2018
    Welkom thuis! Dank je voor de leuke reisverhalen.
  11. Conny:
    23 september 2018
    Heel erg bedankt dat ik zo jullie reis heb mogen volgen!!
  12. Gerda Westland:
    23 september 2018
    Leuk jullie verhalen en belevenissen te mogen volgen.
    Welkom thuis.
  13. Jennie en Teun riphagen:
    23 september 2018
    Familie van Jolanda dank je wel voor de reis verhalen en heb het goed met elkaar groet uit Twello 🌹🌹