De route naar Banff

18 augustus 2022 - Banff, Canada

Vandaag was het de dag om wat verder de bergen in te gaan.

We hebben in het hotel eerst lekker ontbeten op het terras en nog een keer van het prachtige uitzicht genoten.

Daarna spullen weer inpakken en de route vervolgen richting Banff.

De route bracht ons weer terug naar de bekende Highway 1. Prachtige uitzichten op de bergen, bossen en beekjes. Het is zeker geen straf om hier te rijden!

De totale rit was zo een 360 kilometer. Wij hebben besloten om de alternatieve Highway 1 vanaf Golden te rijden. Deze is 100 kilometer langer en is meer beneden in het dal maar we hebben de tijd. Onderweg weer even picknicken en een broodje smeren. Helemaal prima!

We rijden ook een andere staat in, Alberta, en de klok gaat 1 uur vooruit. Dus weer een mini-jetlag :-). Bij aankomst in het hotel was het al 6 uur lokale tijd en we waren ook wel redelijk moe. Dus een restaurantje gezocht, wat gegeten (soort van Spaans/Mexicaans restaurant) en nog even naar de supermarkt om broodjes te kopen voor morgenvroeg. Dan moeten we vroeg op om naar Lake Louise te gaan. De shuttlebus hebben we gereserveerd maar daarvoor moeten we vroeg het bedje uit, dus dat wordt snel ontbijten.

We hebben nog even nagezeten op een terrasje bij het hotel met ons eigen drinken en zijn lekker het bedje in gegaan.

Groetjes

Debbie

1. Chantal:
    18 augustus 2022
    Heerlijk hoor als je op het gemak kan touren en kijken. Mooie plaatjes.
  2. Willy en John:
    18 augustus 2022
    Het weer is in ieder geval prachtig en het uitzicht ook.
  3. Wim en Marianne:
    Prachtige natuur,mooie foto's.
  4. Marian:
    18 augustus 2022
    mooie foto's en prachtige natuur. volop genieten dus
  5. Nellie:
    18 augustus 2022
    Prachtige natuur en weer mooie foto’s