Een relax dagje

22 december 2014 - Hunter Valley, Australië

Vandaag lekker uitgebreid ontbeten en een boekje gelezen. Helaas voelde Annelies zich niet helemaal fit dus hebben we het heel rustig aan gedaan. Het was ook warm (33-35 graden).
' s Middags hebben we nog een rondje gereden, zijn we gestopt bij wat kleine winkeltjes en bij een wijnmakerij, maar daar was ook niet zo heel veel te beleven.

Dus weer terug naar het huisje en weer lekker gelezen en een rondje op het park gedaan en foto's gemaakt. En ja natuurlijk, heb ik weer. Zit ik gehurkt foto's te maken van libelle's bij het vijvertje, sta ik op, en zie ik in mijn ooghoek iets zwarts. Ja een SLANG mensen, maar hij ging gelukkig snel kronkelend het water in....... brrr hij was wel groot, denk 1,5 meter.

's Avonds zijn we naar de Hunter Valley Gardens geweest waarvoor nu overal reclame wordt gemaakt omdat er heel veel kerstverlichting is. Dus ja, dat moeten we gezien hebben! Nou rijen met auto's en mensen om binnen te komen.

Wat zal ik ervan zeggen: het was een prijzige entree en vervolgens in rijen achter elkaar lopen langs kerstverlichting die fouter dan fout is. Maar Australiërs vinden het blijkbaar geweldig. Met de kerstmutsen op en een drankje in de hand lopen ze langs alle lichtjes. Binnen een uurtje stonden we weer buiten :-).

Haha nou ja we hebben het beleeft dus dat was het al waard. Toen nog in het donker naar huis rijden en dan is het echt donker. En met al die kangoeroes is dat ook niet heel prettig. Maar goed we zijn heelhuids aangekomen!

Liefs,
Debbie