Grand Canyon

11 september 2018 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Vandaag eens niet een dag rijden en dus uitslapen. Alhoewel we waren zo moe gister dat we echt vroeg naar bed zijn gegaan. En in deze staat is de klok een uur terug gegaan. Dus was het toch 7 uur vanochtend toen we wakker waren met zijn allen. Maar goed voor ons gevoel hadden we uitgeslapen maar gek genoeg hebben de meeste ook onrustig geslapen.

Na het ontbijt zijn we op de shuttlebus gestapt en naar een punt in de grand canyon gereden. Daar uitgestapt en ongeveer 7,5 kilometer gelopen langs de rand tot we bij het ‘dorpje’ aankwamen. Natuurlijk heel veel foto’s genomen en van het uitzicht genoten. Want of je er nu voor de eerste of vierde keer komt, het blijft indrukwekkend!

Bij het dorpje leuke souvenirs gekocht en ook lekker gegeten. Daarna op de bus gestapt naar de laatste stop, daar foto’s gemaakt en ook onder de bel gestaan die zogezegd geluk moet brengen. Tja we gaan nu naar Las Vegas, dus wie weet.....

Daarna weer terug naar het dorpje en daar een heelijk ‘ijsje’ gegeten. Een giga ding maar wel lekker en de temperatuur is ook al hoog dus was lekkere verkoeling ook.

Inmiddels waren we weer aan het eind van de dag en waren we kapot. Terug naar de camper en een aantal nog even gestopt bij de winkel om nog wat dingetjes te kopen. Eenmaal bij elkaar waren we echt moe maar voldaan en hebben we lekker een drankje gedaan en als avondeten een broodje met worst gegeten, simpel maar prima

Nu weer lekker naar bed en morgen een lange rit naar Las Vegas.

1. Jasper:
    13 september 2018
    Kom op lin, zet hem op, alles op rood!!!
  2. Chantal:
    14 september 2018
    Ik kijk uit naar al je foto's weer!! Nu op naar Vegas. Wat vervelend allemaal toch haha.