Denver - Estes Park

31 augustus 2018 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Op naar Estes Park

Vanochtend na een onrustige nacht(de jetlag etc) zijn Linda, Cees, Ed en Ik met een taxi naar het verhuurbedrijf gegaan om daar onze campers op te halen. Om 6.30 stond de taxi voor de deur.

Onderweg al een blik gekregen van het weidse landschap. Na ongeveer 20 minuten kwamen we aan. Daar moeten wachten tot iedereen opgestart was en na het inchecken. Vervolgens nog een uitgebreide uitleg. Maar goed er komt nogal wat bij kijken. Knopje hier, knopje daar, luifel uittrekken, oven aanzetten, hoe het riool schoon te maken etc etc.

Inmiddels waren de thuisblijvers al ongerust want die hadden ons al eerder verwacht. Maar om 9.30 reden we eindelijke weg.

Daar gingen we hoor, de dochters bij vaders in onze kanonnen van wagens op pad. We werden enthousiast onthaalt maar moesten ook nog haasten voor het ontbijt :-).

Na heerlijk en veel te hebben gegeten zijn we op pad gegaan. Eerst naar de Walmart (grote supermarkt) boodschappen doen. Gelukkig hadden we al een lijst gemaakt en hebben we in 4 groepen alles gepakt wat we nodig hebben, verzamelen en afrekenen maar. Uiteindelijk hebben we dat redelijk snel gedaan.

En daar gingen we dan echt; op naar de eerste locatie; Estes Park. Na een mooie rit over de vlaktes en vervolgens de bergen in zijn we na ong 2 uur aangekomen op plaats van bestemming. De koffers uitgepakt en naar de drankenwinkel gelopen om daar een wijntje te kopen (dat kan in deze staat niet in de supermarkt). Op de terugweg hebben we gegeten in een leuk restaurant en het was heerlijk! Het plaatsje ligt aan een meer dus daar nog even gekeken en op de terugweg naar de camping werden we achternagezeten.... niet door een beer, maar door de serveerster!!! Bleek dat de creditcard geweigerd was! En door miscommunicatie hadden wij dat niet door. Arme kind helemaal komen rennen, dus wij weer mee terug en toch betaald.

We hebben nog even buiten gezeten en daarna even binnen een drankje gedaan. Maar we zijn toch moe en nu 21:15 naar bed.

Tot morgen allemaal!!

1. Willy en John:
    2 september 2018
    Ja ja, stelletje wanbetalers...... Natuurlijk Hollanders , wij geen problemen de laatste 30 dagen en jullie al na 1 e dag....😇😇😅😂
    Groetjes van ons!
  2. Johannes Sterkenburg:
    2 september 2018
    Inderdaad wanbetalers, gelukki hadden ze jullie snel door. Jo moest zeker de portemonnee beheren 😂😂😂.
  3. Johannes Sterkenburg:
    2 september 2018
    Inderdaad stelletje wanbetalers, jullie moesten je schamen om die mensen op te lichten. Jo had zeker het beheer over de portemonnee 😂😂😂. Maar even wat foto,s van de campers.
  4. Ans en Martin:
    2 september 2018
    Gelukkig hebben ze er Trump niet bijgehaald. Die had jullie meteen tot illegaal verklaard. 😉😉
  5. Conny:
    2 september 2018
    Wat heerlijk dat de kop eraf is! heel fijne tijd gewenst, genieten!!
  6. Sjerrie:
    2 september 2018
    Het echte avontuur kan beginnen! :)
  7. Kim:
    2 september 2018
    Nu kan de echte roadtrip beginnen!
  8. Jan Willems:
    2 september 2018
    Veel plezier en mooie ervaringen op jullie trip in het land van uncle Sam. En doe Donald niet de groeten
  9. Wim en Marianne:
    2 september 2018
    Probeer de volgende keer eens met Bitcoins!
  10. Rene en Ann:
    3 september 2018