Bagani

25 november 2016 - Bagani, Namibië

Vanochtend was het alweer vroeg dag... 6 uur ontbijt en 6:45 weg. En een hele lange dag voor de boeg. Bijna 700 km rijden. Gelukkig wel over asfaltwegen waardoor het te doen is. Maar weinig stoppen onderwerp om nog op tijd op de volgende bestemming aan te komen.

En ja hoor, 5 minuten onderweg een een zwarte neushoorn! Superdichtbij echt unique!

Grappig omdat het vrijdag is, en we hier toch in de bewoonde wereld zijn, waren alle kinderen uit school, en was het druk op straat. Die drukte had ook te maken met ' black Friday', de uitverkoop die start.
Bij een van de stops moest er getankt worden en was het overal nat op straat, wat bleek, stortbui geweest en zelfs de wc's overstroomd, dus maar naar het volgende tankstation gereden.

Onderweg langs heel veel dorpjes gereden, let wel dorpjes: bijna allemaal hutjes, maar ja zo wonen de mensen hier. Er was in ieder geval genoeg te zien onderweg.

Nu zijn we aangekomen in Bagani (in de buurt), net 20 km voor de grens met Botswana. We zitten in kleine hutjes aan de rivier met krokodillen en nijlpaarden en heel veel kleine beesten aan land... dat wordt nog wat vannacht.

Zometeen gaan we met zijn allen bbq-en. Gezellig!

Morgen gaan we naar de Okavangadelta en daar slapen we echt in de middel of nowhere dus zijn we weer even offline. Dat we hier überhaupt internet hebben is al bijzonder haha, maar zo kan ik jullie wel up to date houden!

Lieve groet,
Debbie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ed Simons:
    25 november 2016
    Debbie wat een leuke verslagen en wat een beestenboel je begrijpt het wel wat ik denk.....
    Trouwens met je ipad heb je mooie zonsondergangen gefotografeerd. Succes met al dat ongedierte ....... dan ben ik wel weer blij dat ik er niet bij ben ;-)
    Geniet maar lekker en off-line zijn: nou en daar heb je vakantie voor, toch!
    Groetjes van ons.
  2. Nicolien en cees:
    25 november 2016
    Prachtige foto's maar kijk uit voor al die enge beesten vooral krokodillen enz geniet verder van jullie vakantie xxxxxxx