Kasane

28 november 2016 - Kasane, Botswana

Vanochtend eerst ontbeten, en daarna weer met de truck naar onze eigen bus. Het is een hele lange reisdag met bijna niet stoppen. We hebben snel langs de weg geluncht met broodjes en tonijn die Cardi in elkaar had geflanst. Het probleem was namelijk dat de grens om 18:00 dicht gaat... en wat denk je 17:58 stonden we bij de grens.... pfff anders hadden we dus in niemandsland tussen Namibië en Botswana moeten slapen in tentjes en de truck. Het probleem is dat we weer door Namibië moeten reizen omdat de Okavangadelta zo groot is dat je er niet doorheen kan, er lopen geen wegen.

We hebben wel nr 4 van de big five gezien, de buffel, dus alleen nog het luipaard....

Nu na een reisdag van 12 uur zijn we kapot en hebben snel iets gegeten in het hotel. We zitten weer in safaritenten en ik slaap dit keer bij Chantal. Want die zat weer in haar eentje ergens anders op het park en had een grote tent. Dus dat scheelt. Maar Lisette heeft het zwaar, die heeft weer beesten in haar tent en durft niet te douchen van alle beesten. Dus Chantal is even naar haar toe met de sleutel van mijn tent, dan kan ze eventueel ook daar slapen.

Morgenochtend vroeg op voor een gamedrive (safaritocht) op zoek naar de laatste van de big five, dat zou wel cool zijn!

1. Ans en Martin:
    29 november 2016
    Je beleeft wel heel wat avontuur. Nog even en het gaat weer huiswaarts. Alvast een voorspoedige thuisreis.
  2. Ans en Peter Diemers:
    29 november 2016
    Nou Debbie wat n sensatie de 2e helft van jullie vakantie en leuk dat jullie zo veel dieren zien, behalve de enge dieren dan. Het is maar goed dat je n tent deelt met Chantal, kunnen jullie elkaar moed inpraten. Ben heel benieuwd naar de foto's. Heel veel plezier nog. Groetjes van Ans en Peter.
  3. Marian:
    Hoi Debbie ,

Wat gaaf dat jullie al zoveel dieren hebben gespot. !!
    Wat een fantastische reis maken jullie mee zeg.
    We lezen de mooiste verhalen en ik moet zeggen zit vaak met een big smile
    achter de computer te lezen .
    Nou inmiddels zijn jullie in Arkel ook gemist door ( men brouwer)
    Hij had jullie al ruim 2 weken niet gezien .... dus ik maar even verteld dat jullie lekker op vakantie waren haha.
    Geniet nog van alle mooie dagen die gaan komen want aftellen is al weer begonnen.
    Bereid je eigen maar vast voor op een koud kikkerlandje.
    Tot gauw.

Liefs marian
  4. Wim en Marianne:
    29 november 2016
    Hallo Debbie, wat heb jii een fantastische vakantie.Veel gezien en meegemaakt! Geniet vooral nu ook van de nog komende dagen en van het lekkere weer.Brr , koud hier.
    Lieve groetjes van , Marianne en Wim