Op naar de Toscane

23 september 2017 - Florence, Italië

We gaan Rome achter ons laten.....

Na een snel ontbijt aan de overkant zijn we bepakt en bezakt naar het metrostation gelopen. Onze Romepas werkte nog precies dus konden zo hup de metro in naar het centrale station.
Daar waren we ruim op tijd voor onze trein naar Florence. Een mooie hogesnelheidstrein en nadat we met moeite onze koffers hadden gestald konden we de drukke stad achter ons laten en kwam het mooie Toscaanse landschap steeds sneller in zicht. Na een ruim uur stonden we op Florence centraal station. Daar de bus gepakt naar het vliegveld en wat gegeten. Dat viel voor het eerst tegen, maar goed het was al middag dus we moesten wel wat eten want we zijn nog niet op de eindbestemming.

Vervolgens de shuttlebus naar de autoverhuurbedrijven genomen en daar onze auto gekregen. Een wittel VW Polo. Prima wagentje voor de komende week! Via de telefoon GPS naar ons appartement genavigeerd. Gelijk gevonden! En wat een paleis hebben wij! 2 ruime slaapkamers met kingsize bed en allebei een eigen badkamer met wc, en douche! Verder een keukentje, bankje, eettafel. Helaas geen balkon of terras maar goed we kunnen bij het zwembad zitten als we dat willen. 'S Avonds zijn er veel muggen zijn we al achter ;-).
Hier kunnen wij onze relaxweek prima besteden!

We zijn gelijk boodschappen gaan doen ong. 10km verderop en hebben vanavond ook heerlijk basic soep met salade gegeten. Dat uit eten zijn we even zat. En verder een spelletje gedaan en even tv gekeken (ik als tennisfan de Laver cup met Federer/Nadal tegen Querry/Sock. Leuk hoor!

En nu na een lekker wijntje naar bed en morgen uitslapen! Morgen geven ze relatief veel regen op dus kunnen we nu echt relaxen met een boekje, spelletje en even het dorp rondrijden, maar dat zal niet veel zijn.

Ons relaxweekje is begonnen!

Ciao!
Debbie

1. Chantal:
    24 september 2017
    We gaan nog lekker een weekje genieten hier!!!!
  2. Marja:
    24 september 2017
    Dat relaxen zou ik ook maar doen na die weken waarin jullie zoveel gedaan hebben. Geniet ervan xx
  3. Jan Willems:
    Veel plezier nog Deb in Toscane
  4. Nicolien en cees:
    24 september 2017
    Lekker hoor nog een weekje rustig aan doen geniet ervan samen en veel plezier
  5. Corrie vd Plaat:
    24 september 2017
    Nog een fijne voortzetting van jullie vakantie, Debbie.
    Ik geniet van je prachtige reisverhalen!
    Groetjes,
    Corrie.