Zeedag

17 september 2017 - Rome, Italië

Vanochtend hebben we weer lekker uitgeslapen en zijn we op ons gemak naar het late ontbijt gegaan. Het is zonnig en bijna geen wind dus op de buitendekken was het gigantisch druk.
Na het ontbijt hebben we toch 2 ligbedjes gevonden en daar tot een uur of 2 lekker op gelegen en een een boek gelezen. Heerlijk zo. En je kan uren uitkijken over zee en niks zien. Later in de middag zijn we naar de bar gegaan en hebben daar weer lekker mensen gekeken, echt je kijkt je ogen soms uit. En natuurlijk; de bingo! Helaas dit keer geen prijs.
Vanavond was het gala-avond, dus iedereen, nou ja bijna iedereen, op zijn paasbest. Ook wij ;-). Alleen qua eten hadden we geen zin in de uitgebreide menu's dus zijn we weer naar het betaalrestaurant gegaan en hebben een heerlijke pizza gegeten. Het grappige is dat je echt tussen veel bemanning daar zit en weer(op 2 dames na) geen gasten. Al het personeel was ook in gala of hun officiële zee uniform.
Kortom we hebben een rustige dag gehad en morgen is alweer onze laatste cruisedag.
Groetjes
Debbie